Tarjonta.

Tuleva_äiti

Lapsen tarjonnasta sen verran, että missä vaiheessa teillä ollaan todettu vaavin kääntyneen / olevan oikein päin? Itse olen viikolla 32 ja vaavi poikkelehtii aivan miten sattuu. Itse en niin huolestunut moisesta ollut ennen kuin neuvolan täti alkoi asiasta hysteerisenä laittamaan jo lääkäriaikaa. Otinko itse turhan rauhallisesti?

Samalla meikäläistä jo peloteltiin sillä aina niin ihanalla kääntöyrityksellä. Neuvolan täti sai sen kuulostamaan mukavalta rutiinitoimenpiteeltä, mutta kuulemani perusteella tällaiseen joutuessaan on syytä varautua tuskaan ja ahdistukseen. Millaisia kokemuksia on tämän palstan lukijoilla?

2

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heli

Luulis nyt ettei noilla viikoilla vielä tarvitse olla hysteerinen jos vauva ei ole vielä kääntynyt... Onhan vauvalla vielä runsaasti aikaa painua lähtöasemiin.
      Noi neuvolatädit on kyllä ihan ihmeellistä sakkia, joillakin tuntuu olevan kyky tehdä kaikesta asiasta hysterian arvoinen hössötys.
      Sinuna en olisi vielä huolissaan, vauva varmasti pystyy vielä kääntymään monta kertaa ylös ja alas ennen kuin synnytys koittaa...

Ystävälläni ehdittiin vauva kääntää kolme kertaa ennen synnytystä, ja aina itsepäisesti pulpahti takaisin pää ylöspäin :) Ennen kuin sitten oli synnytyksen käynnistyessä itse kääntynyt pää alaspäin.

• Toinen tulossa

Minulläkääntyi jo viikolla 30, mutta mitä olen lukenut, niin siinä viikolla 32 se useimmiten alkaa kääntyileen, joten ei mielestäni vielä hätää ole, jos nyt heittää parilla viikolla! Ole nyt vain ihan rennosti! Ne neuvolatädit ovat välillä niin outoja ja pelottelevat ihan suotta! Tuskin nyt täytyy kääntelemään ruveta, koska vielä on aikaa vaavilla kääntyä! Toki voisi olla hyvä varmuuden vuoksi varata aika neuvolalääkäriltä joka voisi suositella vaikka ylimääräistä ultraa, mutta suosittelen, että et nyt stressaa turhaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe