kaikkea sontaa on sivusi täynnä, eikä jumalan sanaa sallita. jumalan sana toisi kaikille rauhaa.
Cecar joutuu helvettiin
9
821
Vastaukset
- Perttu sucks!
Cesar on LOISTAVA sheriffi tällä palstalla. Sensuroi ja poistelee vain sellaisia juttuja, joilla ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa siihen, mitä Big Brotherissa oikeasti tapahtuu mukaanlukien 24/7-lähetykset. Asiantunteva ja tasapuolinen - lisäksi osallistuu keskusteluun kuten sheriffin kuuluukin!
Samaa ei voinut sanoa edellisestä sheriffistä Saijjasta OLEN MUUTAMAN KERRAN MYÖS YLLÄTTYNYT MITEN ASIALLISET VIESTIT POISTETAAN MUTTA OLEN SAANUT TODELLA TÖRKEITÄ JUTTUJA MUTTA EI KUKAAN REAGOI MITENKÄÄN.OUTOA.MINUNKIN VIESTINI ON POISTETTU MUUTAMAN KERRAN.
Ihan sama kuka kirjoittanut. Jos esität faktana tietoa joka ei pidä paikkaansa se poistetaan. Jos sinulle on vastailtu ketjuissa törkeästi ilmoita niistä asiattomina niin asia tarkistetaan.
Juu sun viestejä lähti just aika liiuta.. Lopeta toi leikkisaarnaaminen
- Little Brother
jos mä päätän lopettaa ohjelman haukkumisen, sä kerrot aina likaisimmat yksityiskohdat ohjelmasta kun sulla kait on se 24/7?
- HEH HEH
Little Brother kirjoitti:
jos mä päätän lopettaa ohjelman haukkumisen, sä kerrot aina likaisimmat yksityiskohdat ohjelmasta kun sulla kait on se 24/7?
Voi että kun täällä saa lukea hassuja juttuja. Sefu on kerrankin oikealla asialla, joten hyvä kun törkeimmät ja asiaankuulumattomat viestit poistetaan.
Little Brother kirjoitti:
Kaikki likaiset yksityiskohdat tulevat varmasti raportoiduksi ilman minun myötävaikutusta. Minä vain pyrin tarkistamaan niiden aitouden. Sulla olisi kyllä tarkistamisen varaa noissa kirjoituksissasi.
- HEH HEH
Cesar kirjoitti:
Kaikki likaiset yksityiskohdat tulevat varmasti raportoiduksi ilman minun myötävaikutusta. Minä vain pyrin tarkistamaan niiden aitouden. Sulla olisi kyllä tarkistamisen varaa noissa kirjoituksissasi.
Enkös saa edes mielipidettä sanoa. OUTOA!!!!
- carli
ei vois sivuja siivota, kun mitä cesar on tehny. Niin lähti viimeöisetkin kymmenet roskaviestit välittömästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1701697Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 64964
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917