tuoda hki-tukholma-hki risteilyltä?? itse kun olen viimeksi laivalla ollu 3-vuotta sitten marraskuussa lähden.. ja tietääkö kukaan paljonko tax free ostoksia pitää ostaa jotta saisi lahjakortin uutta risteilyä varten??
mites paljon tuota olutta
8
512
Vastaukset
- merkkuri
niinku aina ennenkin,Ellet sitten maista hae. Vikingillä se lahjakortti irtoaa satasella mut siljasta en tie ku ei oo enää jaksanu kaljoja rahtaa ku tääl maissaki o niin halpaa.
- Trokari
Eihän siinä mitään ylärajaa ole, tiedän kavereita jotka tuovat 3-4 pa-kuormaa viikossa. ps. Virosta.
- Tepi
Trokari kirjoitti:
Eihän siinä mitään ylärajaa ole, tiedän kavereita jotka tuovat 3-4 pa-kuormaa viikossa. ps. Virosta.
Niin Virosta saakin tuoda, muttei ruottinlaivoilta.
- Tepi
150 euroa on Siljalla raja, jolloin saa alennuskupongin uuteen matkaan. Huuto.netissä myynnissä usein niitä, jos haluat katsoa, millaiseen hintoihin sillä pääsee laivalle. Ainakin 2 päivää pietarissa matkan sai yli 200 euron alennuksella.
- Tietää
Kaveri toi Virosta 2300litraa plus kirkaat sitäkin oli tosi paljon, pistäkää paremaks.
- Onko-rajaa
Onko rajaa?
- Sitähän.sää.kysyit
Jo toki, ihan samat kuin vuonna 2005
- Eiks-oo-tietoo
Sitähän.sää.kysyit kirjoitti:
Jo toki, ihan samat kuin vuonna 2005
Kukaan vaan ei näytä sitä rajaa tuntevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780