Hei. Voiko asentaa The Sims 2 pelin kannettavaan tietsikkaan? Onko kellään kokemuksia? Toimiiko peli hyvin?
Kannettava tietsikka
5
427
Vastaukset
- banana-93
Miks ei vois?
- Cassie85
Koska joku väitti, ettei kannata asentaa..!
- banana-93
Cassie85 kirjoitti:
Koska joku väitti, ettei kannata asentaa..!
..Luulis et jos ei toimi kannettavalla, et siin simsin kannessa lukis sitte? Tai ees ohjeissa? En oo kyllä huomannu, et lukis...Mun isällä on kannettava tietokone, ja seuraavalla kerralla ku meen sinne niin ajattelin asentaa sims kakkosen siihen, et ois ees jotain tekemist siel...toivottavasti se sittee toimii kannettavalla...
- anja
banana-93 kirjoitti:
..Luulis et jos ei toimi kannettavalla, et siin simsin kannessa lukis sitte? Tai ees ohjeissa? En oo kyllä huomannu, et lukis...Mun isällä on kannettava tietokone, ja seuraavalla kerralla ku meen sinne niin ajattelin asentaa sims kakkosen siihen, et ois ees jotain tekemist siel...toivottavasti se sittee toimii kannettavalla...
toimii kannettavassa. (jos on tarpeeks muistii yms)
samat vaatimukset ku tavallisessa koneessa KOSKA kannettava on muuten samanlainen ku tavallinen kone paitsi et se on laitettu pienenpään tilaan ja siin on akku.
- albert-pingviini
Moikkis.
Itse pelaan simuleita kannettavalla tietokoneella (ostin koneen viime elokuussa) ja tosiaan kuten anja taisi tuossa mainitakin, niin pitää olla koneessa tarpeeksi tehoa ja muistia.
Itselläni oli ainoastaan sellainen "ongelma" tuon pelaamisen kanssa (siis sellainen tekninen juttu), että oletin ettei koneeni näytönohjain tue tarpeeksi pelin 3D-grafiikkaa. No, tämäkin ongelma tosin ratkesi sillä, että latasin näytönohjaimeen viimeisimmät ajuripäivitykset (en tiedä onko oikea sana, mutta jotain sinnepäin *kohottaa olemattoman silinterinsä reunaa*)
Mukavia pelihetkiä isukkisi luona. Jos olet ns. avioerolapsi, niin kannattaa sitä isän luona ehkä muutakin tehdä, kuin pelkkiä simuleita pelailla... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770