Teen kaikki muuraustyöt ammattitaidolla: 0409300417
muurari vapaana
9
2887
Vastaukset
- tiileri-takka keikan
ruotsiin,tarkemmin sanottuna södertäljeen (25km tukholman etelä-puolella) ja paljonko maksaisi jussi-kulmatakan muuraus ?
- Ruotsiin
Asia kiinnostaa.Soittele 0500 646116
- muukari
Tulee sulle turhan kalliiksi jos tulen täältä itärajalta ruotsiin muuraamaan Jussi takkaa.Muuraus 2 päivää.Matkoihin 3pv.Mitä tarjoot.
- hyvät ihmiset
Miettikääpäs vähän, jos joku oikeasti ammattitaitoinen ja työkykyinen kaveri on tällä hetkellä työttömänä, niin jossakin on vikaa. Alkoholisoituneita keikkatyöläisiä, joiden työstä ei ole mitään takuuta voi olla tällä hetkellä työtä vaila. Ei ammattimuurarit roiku täällä keskustelupalstoilla työaikana.
- jussi
väärin!itse löysin muurarin tältä palstalta. oli nuori jätkä mutta p..keleen hyvä. ei varmaan muurari tykkää pahaa jos mainostin.. tais olla se ps. ei mikään juoppo nimimerkki
muistaaksein... - muuraria tarvitseva
jussi kirjoitti:
väärin!itse löysin muurarin tältä palstalta. oli nuori jätkä mutta p..keleen hyvä. ei varmaan muurari tykkää pahaa jos mainostin.. tais olla se ps. ei mikään juoppo nimimerkki
muistaaksein...Hei, olisiko sinulla ko. nuoren muurarin yhteystiedot mahd. nopeasti! Kiitos!
- vapaa muurari
ehheh?
- Rakennustarkastaja
En ihmettele että muurarit joutuvat välillä lusimaan kun selvästikin ryöstävät asiakkaitaansa ja työnantajiaansa.
- ERE
Rakennustarkastaja kirjoitti:
En ihmettele että muurarit joutuvat välillä lusimaan kun selvästikin ryöstävät asiakkaitaansa ja työnantajiaansa.
kyllä meleko tyhymä äijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057