Te asutte NiiN pasakas paikas, et mä häpeen teit! Älkä va koska muuttako pois siältä ojastanne!!! Tääl o paremmat muijat, siä kaikki o läskei!!!
Säälin teitä Rauman piarut!!
8
1030
Vastaukset
- jenzcu^69
heiss... joo rauma voi olla paska paikka... mutta älä yleist et kaikki muijat on läskei yms. koska raumallakin on todella sieviä tyttöjä. :D
- raumalainen kolli
On totta, että Rauma on kohtuullisen huono pikkukaupunki. Täällä eläminen on niin pientä eikä täällä pärjää jos on tottunut viettämään kaiket yöt kaupungilla suurissa kaupungeissa. Täällä ketään ei toisen puolesta järjestä (mukavaa) tekemistä, paitsi jos ollaan oikein parhaita ystävyksiä.
Ja ne naiset.. omasta mielestän naiskalustomme on kyllä hieman pyöreää, mutta se onkin vain nykyistä kalustoa. Voin todeta että tulevaisuuden naiset, juri ne jotka ovat nyt lukioissa, ovat upean näköisiä ja parempia kuin muualla. Joten odottakaa muutama vuosi ja kyllä "sitä" vielä heruu ja paljon. - Ei men läpi!
porilaista typeryyttä on mahdoton peittää turkulaisuuden kaapuun...
- TurkusenMähii
Olen kuule ihan turkulaine ja ylpee siitä! Ja ole myös asunu Raumal ja prkl, ku oli rumii tyttöjä ja tyrkkyjä. Vihaan paikkaa ja tajuisittepa teki muutta pois siält! Lumppui kai, mut tääl o tasoo..
- Voi voi =(
TurkusenMähii kirjoitti:
Olen kuule ihan turkulaine ja ylpee siitä! Ja ole myös asunu Raumal ja prkl, ku oli rumii tyttöjä ja tyrkkyjä. Vihaan paikkaa ja tajuisittepa teki muutta pois siält! Lumppui kai, mut tääl o tasoo..
Näyttä niit typeryksi nykysi asuva Turkkuseski. Nii se tauti vaa leviä.
- mikex
Jos asuu Turussa, ei sitä kannata sanoa ääneen, saatikka ylpeillä.
- jeccu
Siit torellakin voi olla ylpee, ihan niin ku raumalki asumisest. Ei kannata vetää hernei nenään yhen kusipään takia. varmast on ihan nättei flikoi niin turus ku raumaalki. Älä hauku sitä mitä, joku idiootti edustaa, vaa sitä itteään.
- jeccu
Ni painu helvettiin noolaamasta meitä muita turkulaisia! Alhaista käytöstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770