Miten selvitä?

ujo

Olen toivottoman rakastunut erääseen samanluokan tyttöön, mutta olen yksinäinen eikä minulla ole yhtään kaveria/keskutelukumppania koulussa. Olen siksi todella ujo, ja en uskalla oma-alotteisesti otta keskustelua kenekään kanssa. Ja jos tämä tyttö kysyy minulta jotain, menen äärettömän punaiseksi, enkä saa suustani kuin korkeintaan 1 sanan.
Tyttö kuuluu sitäpaitsi eri piireihin kuin minä, onko minulla häneen mitään mahdollisuutta ja miten uskallan ylipäätänsä puhua?

4

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kainosielu

Aika vaikea tilanne. Jotenkin sinun täytyy voittaa ujoutesi ja tulla ulos kuorestasi. Eletäänhän täällä vain kerran. Hanki itsellesi vaikka uusia harrastuksia, joiden kautta voit lisätä itseluottamustasi ja rohkeuttasi. Kavereitakin kyllä löytyy, kun vain uskaltaa avata suunsa ja olla oma itsensä. Rohkeutta ja sykettä elämääsi!

• voih

ottamaan puhekontaktia siihen ihmiseen! minulla oli koulussa päinvastainen tilanne. olin suositu ja kuuluin ns. kauniiden ihmisten porukkaan, olin kuitenkin toivottoman ihastunut luokkatoveriini, joka oli hiljainen ja viihtyi omissa oloissaan. kuvittelin aina että hän pitäisi minua idiootti blondina jos yrittäisin keskustella. hän vaikutti niin fiksulta etten koskaan uskaltanut lähestyä häntä. siihen se juttu sitten jäi, hän lähti kuulemani mukaan yliopistoon toiselle paikkakunnalle emmekä ole sen koommin nähneet..
      mene juttelemaan niin kauan kun siihen on mahdollisuus, minua kaduttaa kun en uskaltanut.
      ja nyt myöhemmin kun ajattelen en olisi mitään menettänyt vaikka hän olisikin vain pitänyt minua tyhmänä blondina, koska siloin hän ei tiennyt minusta yhtään mitään! rohkeutta vaan!

• ihana...

lukea tällaista. Varmasti ne ns tavikset tai hiljaiset eivät todellakaan odottaisi että kukaan sellainen kauniiden porukkaan kuuluva heihin ihastuisi.. mutta tätähän onneksi tapahtuu.. ei sillä niin väliä mitä muut sanovat sun olevan ja mihin kuuluvan.. Toivottavasti kohtaatte vielä ja pystyt kertomaan tunteistasi.

Tsemiä kans alkuperäiselle, avaudu vaan pikkuhiljaa kun muuten jää harmittamaan mitä olisi voinut tapahtua. Eihän sitä koskaan voi varma olla.

• ujot

on söpöjä, pyydä vaikka kahville, punastele ja änkytä, ei se haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1199
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe