Tämä teksti ei ole minun. Kopsasin sen vanhasta keskustelusta, koska se on NIIN loistava!
Kerrostalossa piereskely kannattaa.
Kovaääninen suolistokaasutaiteilu rotankoloasumismuodossa saa ihmisen ajattelemaan. Mikä olisikaan hyödyllisempää näinä henkisen talven aikoina? Intimiteettirajat ylittävää rutinaa ja jumalaista ujellusta toisista huoneistoista kuullessaan ihminen tulee pohtineeksi seuraavanlaisia asioita:
Taso 1:
-Kuka helvetti siäl oikeen pierii?
-Eiks sil kaasut ollenka lopu?
-Eiks tota hävetä?
-Eiks toi yhtään ajattele et se kuuluu muualleki?
(tämä ajatus johdattaa ihmisen tasolle 2)
Taso 2:
-Miten toi pieriminen voi kuulua noin paljo?
-Voiskohan tää talo olla huanosti rakennettu?
-Hei, mahtaakohan mun tappelut ja vaimon hakkaaminen kans kuulua muihin asuntoihin?
-Olenko sittenkään yksin tässä maailmassa?
Kun ihminen sitten pohtiessaan näitä asioita tekee yhteenvetoa ja johtopäätöksensä, hän tulee oppineeksi paljon hyödyllisiä asioita. Mm. sen, että 70-luvulla rakentaminen oli ala-arvoista, naisia ei saa hakata, hernesoppa, piimä ja ruisleipä ovat hyvää.
...Jonka jälkeen hän päätyy älyllisen ajattelun korkeimmalle tasolle:
Taso 3:
-PIERU ON PAITSI PERUSOIKEUS MYÖS HUUMORINLAJINA SEKÄ IHMISTEN YHDISTÄJÄNÄ NUMERO YKSI!!!!!!!!
Pierut kerrostaloissa
Ajateltavaa...
2
1107
Vastaukset
- :O)
Mullakin irtos tässä, ihan huumorin kunniaksi. Hyvä juttu oli kyl.
- Mykistynyt lukija
Todella hieno ja syvällinen mielipide!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770