Rakastuin sinuun T****S

Fosfori Eyes

Rakastan sinua...
Kysyit kerran, olenko ikinä ollut rakastunut...Sanoin että kerran...totuus on, että vain sinä saat minut tuntemaan rakkautta.

Olet kaikkea mitä olen toivonut,kunpa vaan huomaisit uinuvat tunteesi minua kohtaan ja haluaisit minut.

Jokainen päivä olet mielessäni.Olet tuottanut minulle niin paljon riemua ja iloa, että olen sinulle ikuisesti kiitollinen.

Maailmankuvani muuttui avullasi.Nyt näen kaiken selvemmin ja upeammin, vaikka sydämeeni sattuukin se, ettet tunne samoin minua kohtaan,kuin minä sinua...
Olet pelastanut minut monesti ja tehnyt minusta iloisen ja motivoituneen.
Sinä jos kuka ansaitset onnen ja autuuden ja toivon sinulle onnea ja menestystä elämääsi, vaikka tiemme eivät enää ikinä kohtaisikaan...

Toivoisin vain niin kovasti, että rakastuisit yhtä palavasti,kuin minä rakastuin sinuun...

LÄhetä minulle vastaisuudessakin tekstareita,niin kuin olet lähettänyt juhlatuulella...Teet minut niillä todella iloiseksi.
Sinulle upea T****s..Olet oikeasti Enkelini;)

13

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomas

viesti olisi voinut olla juuri minulle. Sen verran "tutulta" kirjoituksesi kuullosti. Elämäntilanteeni on nyt toinen. Kerro tuntuomerkkejä, jotta uskallan avautua lisää- SINULLE.

• Fosfori Eyes

Voi että miten toivoisinkaan, että se olet sinä,jota olen kaivannut...vaan nimesi on väärä..englanninkielinen muunnos nimestäsi tosin olisi ollut oikea

• -T--
        Fosfori Eyes kirjoitti:

Voi että miten toivoisinkaan, että se olet sinä,jota olen kaivannut...vaan nimesi on väärä..englanninkielinen muunnos nimestäsi tosin olisi ollut oikea

Thomas,Tommi vai Tomi ?

• Fosfori Eyes
        -T-- kirjoitti:

Thomas,Tommi vai Tomi ?

Olisihan se juu...joku noista...ja sydämeni on aivan suruinen....Rakkaus on kyllä ihanaa, mutta jos ei saa vastarakkautta, niin se satuttaa ja viiltää;(

• -T--
        Fosfori Eyes kirjoitti:

Olisihan se juu...joku noista...ja sydämeni on aivan suruinen....Rakkaus on kyllä ihanaa, mutta jos ei saa vastarakkautta, niin se satuttaa ja viiltää;(

Kerro! Mitä sinä pelkäät SäihkySilmäni?

• Fosfori Eyes
        -T-- kirjoitti:

Kerro! Mitä sinä pelkäät SäihkySilmäni?

Jos sinä olet se ketä esität, niin kerrohan sinä, että kuka minä olen;) Millainen olen ja minkä näköinen olen...
        Mitä harrastan ja mistä jutuista pidän

Ja jos olet hän, niin luulisi sinun tietävän, että minä en ole se joka pelkää...

• -T--
        Fosfori Eyes kirjoitti:

Jos sinä olet se ketä esität, niin kerrohan sinä, että kuka minä olen;) Millainen olen ja minkä näköinen olen...
        Mitä harrastan ja mistä jutuista pidän

Ja jos olet hän, niin luulisi sinun tietävän, että minä en ole se joka pelkää...

Ei käy! Mä esitin sinulle kolme nimeä! Joten valitse yksi niistä niin katsotaan täsmääkö se minun nimeni kanssa!

Sitten vasta siirrytään profiloimaan kuka kukin on! ;)

• Fosfori Eyes
        -T-- kirjoitti:

Ei käy! Mä esitin sinulle kolme nimeä! Joten valitse yksi niistä niin katsotaan täsmääkö se minun nimeni kanssa!

Sitten vasta siirrytään profiloimaan kuka kukin on! ;)

Thomas;) My dear Thomas...

• -T--
        Fosfori Eyes kirjoitti:

Thomas;) My dear Thomas...

Ei osunut vaikka tuo nyt oli selvillä jo monra kirjoitusta sitten! :)

• Fosf.Eyes
        -T-- kirjoitti:

Ei osunut vaikka tuo nyt oli selvillä jo monra kirjoitusta sitten! :)

Niin...ja hän on vienyt sydämeni täysin...surullista mutta totta...Hän oli ja on kaikkea mistä olen aina unelmoinut...Hänessä kohtasi kaikki,mitä arvostan ja kunnioitan..nyt hän on poissa enkä tiedä,milloin kuulen hänestä uudestaan...

• Hihhuli

Sanooko vuosi 2001 Sinulle mitään? Tapasitko silloin tämän tärkeän ihmisen?

• Fosfori Eyes
        Hihhuli kirjoitti:

Sanooko vuosi 2001 Sinulle mitään? Tapasitko silloin tämän tärkeän ihmisen?

Valitan...Tapasin hänet kesän alussa....;(

• Hihhuli
        Fosfori Eyes kirjoitti:

Valitan...Tapasin hänet kesän alussa....;(

..tarkoitin kysymyksen Tuomakselle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe