Sama kone?

230e

Onko vm 82 123:n 230e sama kone kuin 124 vm 88 kone? Käykö esim: vanhemman kansi tai alakerta uudempaan.Saisin halvalla koneen.Pakosarja on ainakin eri näköinen samoin moottorin kiinnikkeet.

5

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo L.

      Pieniä eroja tietenkin löytyy, mutta perusrakenne on sama, moottorin tyyppihän on sama M102. Muistaakseni W123:ssa ei ollut hydraulisia vaimennustyynyjä moottorin kiinnityksissä?

      • MB

        On 123:ssakin kuskin puolella hydraulinen vaimenninsylinteri. En muista tulivatko hydrauliset venttiilinpainimet vasta 124:seen, mutta luulen niin. Ainakaan aiemmissa 123:ssa niitä ei ole, eli kansissa on eroja.

        Tuosta tulikin mieleeni, kun tunnut tietävän näistä niin: Kuinkas tuo vaimenninsylinteri pitäisi testata. Josko se olisi jo 350tkm kohdalla kulahtanut.


      • Timo L.
        MB kirjoitti:

        On 123:ssakin kuskin puolella hydraulinen vaimenninsylinteri. En muista tulivatko hydrauliset venttiilinpainimet vasta 124:seen, mutta luulen niin. Ainakaan aiemmissa 123:ssa niitä ei ole, eli kansissa on eroja.

        Tuosta tulikin mieleeni, kun tunnut tietävän näistä niin: Kuinkas tuo vaimenninsylinteri pitäisi testata. Josko se olisi jo 350tkm kohdalla kulahtanut.

        Jaa en minäkään mikään tietopankki ole:-). En osaa kyllä sanoa, luulisi tuon nyt jonkinasteisena tärinänä ilmaantuvan.


      • MB
        Timo L. kirjoitti:

        Jaa en minäkään mikään tietopankki ole:-). En osaa kyllä sanoa, luulisi tuon nyt jonkinasteisena tärinänä ilmaantuvan.

        Eipä noita tärinöitä juuri ole. Tietty kone keikkuu enemmän kierrätellessä, mutta kun ei ole monia vertailukohtia esillä...

        Ja olethan yksi niistä liian harvoista, joiden kommentit tässä ryhmässä ovat asiallisia. Tietopankki tai ei.


      • Timo L.
        MB kirjoitti:

        Eipä noita tärinöitä juuri ole. Tietty kone keikkuu enemmän kierrätellessä, mutta kun ei ole monia vertailukohtia esillä...

        Ja olethan yksi niistä liian harvoista, joiden kommentit tässä ryhmässä ovat asiallisia. Tietopankki tai ei.

        Tack tack.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe