Sama kone?

230e

Onko vm 82 123:n 230e sama kone kuin 124 vm 88 kone? Käykö esim: vanhemman kansi tai alakerta uudempaan.Saisin halvalla koneen.Pakosarja on ainakin eri näköinen samoin moottorin kiinnikkeet.

5

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo L.

      Pieniä eroja tietenkin löytyy, mutta perusrakenne on sama, moottorin tyyppihän on sama M102. Muistaakseni W123:ssa ei ollut hydraulisia vaimennustyynyjä moottorin kiinnityksissä?

      • MB

        On 123:ssakin kuskin puolella hydraulinen vaimenninsylinteri. En muista tulivatko hydrauliset venttiilinpainimet vasta 124:seen, mutta luulen niin. Ainakaan aiemmissa 123:ssa niitä ei ole, eli kansissa on eroja.

        Tuosta tulikin mieleeni, kun tunnut tietävän näistä niin: Kuinkas tuo vaimenninsylinteri pitäisi testata. Josko se olisi jo 350tkm kohdalla kulahtanut.


      • Timo L.
        MB kirjoitti:

        On 123:ssakin kuskin puolella hydraulinen vaimenninsylinteri. En muista tulivatko hydrauliset venttiilinpainimet vasta 124:seen, mutta luulen niin. Ainakaan aiemmissa 123:ssa niitä ei ole, eli kansissa on eroja.

        Tuosta tulikin mieleeni, kun tunnut tietävän näistä niin: Kuinkas tuo vaimenninsylinteri pitäisi testata. Josko se olisi jo 350tkm kohdalla kulahtanut.

        Jaa en minäkään mikään tietopankki ole:-). En osaa kyllä sanoa, luulisi tuon nyt jonkinasteisena tärinänä ilmaantuvan.


      • MB
        Timo L. kirjoitti:

        Jaa en minäkään mikään tietopankki ole:-). En osaa kyllä sanoa, luulisi tuon nyt jonkinasteisena tärinänä ilmaantuvan.

        Eipä noita tärinöitä juuri ole. Tietty kone keikkuu enemmän kierrätellessä, mutta kun ei ole monia vertailukohtia esillä...

        Ja olethan yksi niistä liian harvoista, joiden kommentit tässä ryhmässä ovat asiallisia. Tietopankki tai ei.


      • Timo L.
        MB kirjoitti:

        Eipä noita tärinöitä juuri ole. Tietty kone keikkuu enemmän kierrätellessä, mutta kun ei ole monia vertailukohtia esillä...

        Ja olethan yksi niistä liian harvoista, joiden kommentit tässä ryhmässä ovat asiallisia. Tietopankki tai ei.

        Tack tack.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe