Sama kone?

230e

Onko vm 82 123:n 230e sama kone kuin 124 vm 88 kone? Käykö esim: vanhemman kansi tai alakerta uudempaan.Saisin halvalla koneen.Pakosarja on ainakin eri näköinen samoin moottorin kiinnikkeet.

5

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo L.

      Pieniä eroja tietenkin löytyy, mutta perusrakenne on sama, moottorin tyyppihän on sama M102. Muistaakseni W123:ssa ei ollut hydraulisia vaimennustyynyjä moottorin kiinnityksissä?

      • MB

        On 123:ssakin kuskin puolella hydraulinen vaimenninsylinteri. En muista tulivatko hydrauliset venttiilinpainimet vasta 124:seen, mutta luulen niin. Ainakaan aiemmissa 123:ssa niitä ei ole, eli kansissa on eroja.

        Tuosta tulikin mieleeni, kun tunnut tietävän näistä niin: Kuinkas tuo vaimenninsylinteri pitäisi testata. Josko se olisi jo 350tkm kohdalla kulahtanut.


      • Timo L.
        MB kirjoitti:

        On 123:ssakin kuskin puolella hydraulinen vaimenninsylinteri. En muista tulivatko hydrauliset venttiilinpainimet vasta 124:seen, mutta luulen niin. Ainakaan aiemmissa 123:ssa niitä ei ole, eli kansissa on eroja.

        Tuosta tulikin mieleeni, kun tunnut tietävän näistä niin: Kuinkas tuo vaimenninsylinteri pitäisi testata. Josko se olisi jo 350tkm kohdalla kulahtanut.

        Jaa en minäkään mikään tietopankki ole:-). En osaa kyllä sanoa, luulisi tuon nyt jonkinasteisena tärinänä ilmaantuvan.


      • MB
        Timo L. kirjoitti:

        Jaa en minäkään mikään tietopankki ole:-). En osaa kyllä sanoa, luulisi tuon nyt jonkinasteisena tärinänä ilmaantuvan.

        Eipä noita tärinöitä juuri ole. Tietty kone keikkuu enemmän kierrätellessä, mutta kun ei ole monia vertailukohtia esillä...

        Ja olethan yksi niistä liian harvoista, joiden kommentit tässä ryhmässä ovat asiallisia. Tietopankki tai ei.


      • Timo L.
        MB kirjoitti:

        Eipä noita tärinöitä juuri ole. Tietty kone keikkuu enemmän kierrätellessä, mutta kun ei ole monia vertailukohtia esillä...

        Ja olethan yksi niistä liian harvoista, joiden kommentit tässä ryhmässä ovat asiallisia. Tietopankki tai ei.

        Tack tack.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe