Sama kone?

230e

Onko vm 82 123:n 230e sama kone kuin 124 vm 88 kone? Käykö esim: vanhemman kansi tai alakerta uudempaan.Saisin halvalla koneen.Pakosarja on ainakin eri näköinen samoin moottorin kiinnikkeet.

5

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo L.

      Pieniä eroja tietenkin löytyy, mutta perusrakenne on sama, moottorin tyyppihän on sama M102. Muistaakseni W123:ssa ei ollut hydraulisia vaimennustyynyjä moottorin kiinnityksissä?

      • MB

        On 123:ssakin kuskin puolella hydraulinen vaimenninsylinteri. En muista tulivatko hydrauliset venttiilinpainimet vasta 124:seen, mutta luulen niin. Ainakaan aiemmissa 123:ssa niitä ei ole, eli kansissa on eroja.

        Tuosta tulikin mieleeni, kun tunnut tietävän näistä niin: Kuinkas tuo vaimenninsylinteri pitäisi testata. Josko se olisi jo 350tkm kohdalla kulahtanut.


      • Timo L.
        MB kirjoitti:

        On 123:ssakin kuskin puolella hydraulinen vaimenninsylinteri. En muista tulivatko hydrauliset venttiilinpainimet vasta 124:seen, mutta luulen niin. Ainakaan aiemmissa 123:ssa niitä ei ole, eli kansissa on eroja.

        Tuosta tulikin mieleeni, kun tunnut tietävän näistä niin: Kuinkas tuo vaimenninsylinteri pitäisi testata. Josko se olisi jo 350tkm kohdalla kulahtanut.

        Jaa en minäkään mikään tietopankki ole:-). En osaa kyllä sanoa, luulisi tuon nyt jonkinasteisena tärinänä ilmaantuvan.


      • MB
        Timo L. kirjoitti:

        Jaa en minäkään mikään tietopankki ole:-). En osaa kyllä sanoa, luulisi tuon nyt jonkinasteisena tärinänä ilmaantuvan.

        Eipä noita tärinöitä juuri ole. Tietty kone keikkuu enemmän kierrätellessä, mutta kun ei ole monia vertailukohtia esillä...

        Ja olethan yksi niistä liian harvoista, joiden kommentit tässä ryhmässä ovat asiallisia. Tietopankki tai ei.


      • Timo L.
        MB kirjoitti:

        Eipä noita tärinöitä juuri ole. Tietty kone keikkuu enemmän kierrätellessä, mutta kun ei ole monia vertailukohtia esillä...

        Ja olethan yksi niistä liian harvoista, joiden kommentit tässä ryhmässä ovat asiallisia. Tietopankki tai ei.

        Tack tack.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe