Mitäs sanoisit, jos joku päivä tulisin sun ovelle näyttäytymään - saisit sinäkin sitten tietää, kuka sua kaipaa palavasti.
Älä pelkää, en minä aio sinua ahdistella vaikka voi nyt tuntua siltä..
En ole ollenkaan aggressiivista sorttia, kyllähän se sun pitäis tietää ;)
mitäs sanot?
17
1784
Vastaukset
- tehtailija
todella että saisit sen tyypin. Oon tätä sun kaipuutas sen verran kauan seurannut. Lykkyä!
Rohkea rokan syö.- body
ruumiinsa addiktioille voi ;)
- vaan
Toivottavasti vakkarini ei silloin ole kotosalla!
- donna
That´s ok - mulla on taito selviytyä täpäristä tilanteista, jos et sitä vielä tiennyt.
Enköhän mä jotain keksi tuonkin varalle :D
- kunhan
se vaan olisit Sinä, etkä se, joka tuli viime viikolla puoli viiden aikaan aikaan aamuyöstä.
- donna
En ole kyllä koskaan vääntäytynyt kenenkään luo tuohon aikaan, mutta kenen toivoisit minun olevan?
- sinun..
donna kirjoitti:
En ole kyllä koskaan vääntäytynyt kenenkään luo tuohon aikaan, mutta kenen toivoisit minun olevan?
tietysti!
- tai..
sinun.. kirjoitti:
tietysti!
M:n tietysti..:)
- ihminen
Onko tämä "Sinä" käynyt koskaan luonasi?
Jos tulisi käymään niin millaisen reaktion se aiheuttaisi sinussa? - Menisin
ihminen kirjoitti:
Onko tämä "Sinä" käynyt koskaan luonasi?
Jos tulisi käymään niin millaisen reaktion se aiheuttaisi sinussa?varmaan sanattomaksi ainakin aluksi, mutta laskisin kyllä sisään ihan mihin kellon aikaan tahansa ;)
- donna
Menisin kirjoitti:
varmaan sanattomaksi ainakin aluksi, mutta laskisin kyllä sisään ihan mihin kellon aikaan tahansa ;)
Ilmeisesti tunnet/tiedät tämän ihmisen sen verran hyvin, että uskallat päästää hänet sisään milloin vain?
Kyllä minäkin voisin Hänet päästää ja uskon, että juttua kyllä riittäisi vaikka aamuun saakka mikäli vaan päästäisiin olemaan ihan kahdestaan.. - niin enpä
donna kirjoitti:
Ilmeisesti tunnet/tiedät tämän ihmisen sen verran hyvin, että uskallat päästää hänet sisään milloin vain?
Kyllä minäkin voisin Hänet päästää ja uskon, että juttua kyllä riittäisi vaikka aamuun saakka mikäli vaan päästäisiin olemaan ihan kahdestaan..kirjoittelisi tänne. Käyttäisin kyllä muita kanavia, mutta uskon, että siinä on minun sielunveljeni.
- M (n)
tai.. kirjoitti:
M:n tietysti..:)
Niinkö, ai mä vai??!! ;)
- Mistä
niin enpä kirjoitti:
kirjoittelisi tänne. Käyttäisin kyllä muita kanavia, mutta uskon, että siinä on minun sielunveljeni.
päättelit, että olisin myöskin donna?
- donna
Mistä kirjoitti:
päättelit, että olisin myöskin donna?
ei ollu mun viesti toi johon vastasit
- täällä
donna kirjoitti:
ei ollu mun viesti toi johon vastasit
on 15 eri donnaa samalla nickillä..
- donna
täällä kirjoitti:
on 15 eri donnaa samalla nickillä..
Niin no, en tiedä mutta jos moni vastaa noihin niin ei osaa päätellä kumpi sp on kyseessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328