Onko palstan lukijoilla pitkäaikaista kokemusta vitosta? -ja sen ongelmista. Minulla se on ollut kaksi vuotta ja 70tkm kohdalla meni kone huoltoon jakoketjun takia. Nyt alkoi hehkun merkkivalo palaa ajon aikana. Vilkkuvipu on reistannu jo pitkän aikaa ja sumarit palaa kun huvittaa, mikäli ne on kytketty päälle.
Auto muuten on tosi hyvä ajaa, mutta pienet bugit ärsyttää.
Ystävällisiä vastauksia, kiitos!
Vito 108D
Make
1
319
Vastaukset
- vikoja...
Tutullani on 108 vito nyt reilut 3 vuotta vanha ja vajaa 50 tuhatta ajettu, ennen joulua siitä paukahti kone kun öljyt pääsivät kannen tiivisteestä palo tilaan ja hiukan aiemmin kummatkin ulommat vetonivelet vaihdettiin. Myös vaihteensiirtovaijereita on uusitta. Kaikki mennyt takuuseen ja nyt vuoden jatkotakuu moottorilla mutta sen jälkeen saa kuulemma lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115095
- 644949
- 864000
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv593101- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 351672
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588