Onko palstan lukijoilla pitkäaikaista kokemusta vitosta? -ja sen ongelmista. Minulla se on ollut kaksi vuotta ja 70tkm kohdalla meni kone huoltoon jakoketjun takia. Nyt alkoi hehkun merkkivalo palaa ajon aikana. Vilkkuvipu on reistannu jo pitkän aikaa ja sumarit palaa kun huvittaa, mikäli ne on kytketty päälle.
Auto muuten on tosi hyvä ajaa, mutta pienet bugit ärsyttää.
Ystävällisiä vastauksia, kiitos!
Vito 108D
Make
1
513
Vastaukset
- vikoja...
Tutullani on 108 vito nyt reilut 3 vuotta vanha ja vajaa 50 tuhatta ajettu, ennen joulua siitä paukahti kone kun öljyt pääsivät kannen tiivisteestä palo tilaan ja hiukan aiemmin kummatkin ulommat vetonivelet vaihdettiin. Myös vaihteensiirtovaijereita on uusitta. Kaikki mennyt takuuseen ja nyt vuoden jatkotakuu moottorilla mutta sen jälkeen saa kuulemma lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548