Onko palstan lukijoilla pitkäaikaista kokemusta vitosta? -ja sen ongelmista. Minulla se on ollut kaksi vuotta ja 70tkm kohdalla meni kone huoltoon jakoketjun takia. Nyt alkoi hehkun merkkivalo palaa ajon aikana. Vilkkuvipu on reistannu jo pitkän aikaa ja sumarit palaa kun huvittaa, mikäli ne on kytketty päälle.
Auto muuten on tosi hyvä ajaa, mutta pienet bugit ärsyttää.
Ystävällisiä vastauksia, kiitos!
Vito 108D
Make
1
505
Vastaukset
- vikoja...
Tutullani on 108 vito nyt reilut 3 vuotta vanha ja vajaa 50 tuhatta ajettu, ennen joulua siitä paukahti kone kun öljyt pääsivät kannen tiivisteestä palo tilaan ja hiukan aiemmin kummatkin ulommat vetonivelet vaihdettiin. Myös vaihteensiirtovaijereita on uusitta. Kaikki mennyt takuuseen ja nyt vuoden jatkotakuu moottorilla mutta sen jälkeen saa kuulemma lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k633734On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281658Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561042Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40899