Tietääkö kukaan, kuka Martti Servo oikeesti on ja pistä päin mahtaa olla kotoisin? Olen kuullut jotain juttuja, että sillä ois sikala jossain Väli-Suomessa ja että se ois ollu Ylellä töissä. Tiedän, että Martilla on ainakin jotain kytköksiä Joutsaan... Oon muuten nähny Martin omana ittenään ilman peruukkia. Mukava kaveri kerrassaan!
Martti Servo!
17
2303
Vastaukset
- Paturkka2
Joutsasta on lähtösin
- täääh
Kuka helvetin Martti Servo?
- JuoppolalliNouseeOjasta
Oiskohan Janne Katajan hahmo? Kovasti ovat samannäköisiä...
- Tytsikkä
Janne Kataja on Suomen paras tyyppi!!
- Anonyymi
Martti on mun eno...
- Anonyymi
Outo henkilö tuo martti servo.
- Anonyymi
Joutsassa on vaimolla kahvila ja siellä pyörii hommissa itsekkin kuulemma ja kyllä servo on hyvän mielen artisti!!
- Anonyymi
Hyvä tyyppi. Fanitan.
- Anonyymi
Vauvallakin on joku tehnyt aloituksen tästä otsikossa mainitusta henkilöstä vuosi sitten ja vielä tämän vuoden heinäkuussa siinä ketjussa mainostetaan kyseisen miehen kahvilaa ja keikkoja.
- Anonyymi
Minna näyttää tehneen tämän aloituksen kuitenkin vuonna 2005 eli johan siitä onkin 20 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minna näyttää tehneen tämän aloituksen kuitenkin vuonna 2005 eli johan siitä onkin 20 vuotta.
Minna tehnyt aloituksen Martista?
- Anonyymi
Tämän muusikon taitelijanimi on Martti Servo mutta eikös sellainen taikurikin vaikuta joka käyttää taiteilijanimeä Martti Aitolehmä. Oliko jossain Turun suunnalla tämä?
- Anonyymi
Martti Servon oikea nimi Toivo Juhani Kokko.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Toivo Juhani Kokko
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987