Minulla on vuoden ikäinen narttukoira ja olen ottamassa kotiini 3 vuotiasta urosta. koirat ovat samaa rotua. Onko teillä jollakin kokemusta siitä miten helposti koirat hyväksyvät vieraan tulokkaan?
Uusi ja vanha koira
4
286
Vastaukset
- miisa
Uros ja narttu tulee yleensä toimeen keskenään joten siitä ei o huolta. Narttu määrää kaapin paikan vaikka on nuorempi, poikkeuksiakin tosin on. Anna koirien tutustua toisiinsa, ole kuitenkin paikalla itse. Oma narttuni suhtautuu positiivisesti muihin koiriin varsinkin uroksiin kunhan ne ei koko ajan häntää ole haistelemassa. Siitä se huomauttaa aika rankastikin tarpeen mukaan. Miten olet muuten ajatellut huolehtia juoksuajan ettei tule eitoivottaja pentuja? Erilläänhän ne on pidettävä silloin. Uroksella muuten menee pää sekaisin silloin kun tytteli tuoksuu koko talossa. Oletko ajatellut leikkauttaa jomman kumman?
- kokemuksia kiitos
kiitos asiallisesta vastauksesta.
aion leikkauttaa nartun
- Tiina
Kannattaa tutustuttaa koirat toisiinsa ensin neutraalissa ympäristössä... Vaikka silleen, että olet koirasi kanssa lenkillä ja kaverisi tulee vastaan uuden koiran kanssa, kun koirat ovat haistelleet ja tutustuneet, jatkatte samaa matkaa kotiin :)
Meille tulee uudet "ystävät" tuolleen ja tosi hyvin on toiminu!
Jos uuden koiran tuo vaan sisälle heti, tilanne voi vääristyä. Nartulle saattaa tulla oman reviirin puolustusta ym tarpeetonta kitkan synnyttäjää...- kokemuksia kiitos
loistava idea! Tuota me kokeillaankin, kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750