OUTOX!

käänteentekevä

Kuulin tänään kyseisen litkun radiomainoksen jossa sanottiin: "Outox, krapulaan....TIETEELLISESTI TUTKITTU TEHO."

Joo, kyllä mä saatan uskoa että on "tutkittu", mutta että mitä siinä tutkimuksessa selvis? Ei sitä ainakaan mainoksessa kerrottu, siinä kun kerrottiin vaan että "tutkittu teho". Vaan oliko sitä tehoa sitten....
Siellä varmaan mainostoimiston pellet hykertelee nokkeluuttaan.

Kaipa tohon mainokseen joku hurahtaa.

10

10277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maukka perusjätkä

Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää! Outox = limua samoin kuten kaikki muutkin "energia" juomat. Jengi uskoo noihin mainoksiin niin tiukasti että rupeaa itse uskomaan niillä olevan joku vaikutus. Voihan joku tollanen mehu piristää mutta ei se mitään poista! Taitaa olla ihan edelleenkin paras lääke krapulaan tuo B12 vitamiini lepo ja särkylääke!

• puutikku

ei ole tieteellisesti todettua vaikutusta krapulaan. Tiede lehdessä oli alkuvuodesta artikkeli.

• Sieppo

Tiedän tasan tarkkaan empiirisen kokemuksen kaútta, että Outox nopeutti alkoholin palamista minun kehossani. Pääsin auton rattiin n. 3 tuntia aikaisemmin ollessani kosteilla hotelli- ym. reissuilla. Ehdin nauttia outoxista n. 30 kertaa ja kertaakaan ei pettänyt.Käytin luonnollisesti respojen virallisia alcometrejä.

• ihmettelijakas

...tieteelliseen faktaan pohjaat tuon?

"Taitaa olla ihan edelleenkin paras lääke krapulaan tuo B12 vitamiini..."

• Kuniz

Aiheestaa OUTOX Erään restonomin kanssa. Lopuksi päädyimme tulokseen, että uotoxin vaikutus taitaa olla enemmin psykosomaattinen kuin fyysinen.

• kovaan oloon

Opamoxsi auttaa krapulaan ja sillä saa "putkenkin " poikki!
      Hieman vaikea hankkia...

http://www.tohtori.fi/laakkeet/tuote.php3?ID=1023

• jätkä..88

Kyllä mulle ainakin auttaa tosi hyvin kaikki energia/tehojuomat.. en oo kyl outoxia kokeillu..

• Lähtee
        jätkä..88 kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin auttaa tosi hyvin kaikki energia/tehojuomat.. en oo kyl outoxia kokeillu..

Krapula poistuu parhaiten kun nauttii jotain alkoholipitoista juomaa heti aamulla.

Outoo..

• miksunderi
        Lähtee kirjoitti:

Krapula poistuu parhaiten kun nauttii jotain alkoholipitoista juomaa heti aamulla.

Outoo..

itse olen nyt koittanut pääsiäisen ajan (elikkä perjantaista tähän asti) testailla outoxia ja kertaakaan ei ole krapulaa tullut vaikka ollaan tosas melkoisia kännejä vedelty. yleensä minulle tulee helposti krapula joten aion kyllä ruveta säännöllisesti käyttämään.

• hoitsu`

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe