Eikö ketään muuta vaivaa ne Kathyn ja Terhin hemmetin pipot??
Pipoja voi käyttää,, mutta mielestäni ulkona. Ja varsinkin tuollaisi hemmeti ruhkoja jotka tippuvat koko ajan silmille.. voi tuska millaista katseltavaa.. kathykin on nätti tyttö, miksi piilottelee ison pipon alla??
Ja Terhillä on ihan kauniit hiukset, ei niitä tarvii peitellä.
Molemmat tytöt näyttää siltä kun olisi lypsyltä tulossa!
(kiitos kun kuuntelitte oli pakko purkaa tuntojani niistä pipoista kun ne häiritsee minua)
Hemmetin PIPOT!
8
1050
Vastaukset
- katya
kuuluu vaan niiden tyyliin. ja onhan kathykin aika usein ilman pipoa..
- carli
oikeutes!! On täällä pienemmistäkin asioista kirjotettu.
Muakin tympii ne pipot! Ovat rumia ja oon samaa mieltä kanssas, että pipoja pidetään ulkona.- ei sisällä
johan se luulis järkikin sanovan
- tympis
luulis siinä kuutin hikoavan ku hauduttaa koko päivän kaarseella pipolla sitä.Jos ei jaksa hiuksilleen tehdä mitää(mitä niille nyt muuta ku laittaa kii)ni sit peitellää pipolla.Niihä se Minnakin sano, et jos Antti ei saa laitettua hänen hiuksiaan, ni sit lainaa pipoo.
- ymmärrä,
miten voi olla sisällä pipo päässä koko päivän?! Luulis pään hikoovan niin, että hulluks tulee. Yök. X(
- ....
eivät välttämättä ole mitenkään edustavan näköisiäkään..Mutta makunsa kullakin..
- jepu
vaikka pikkujuttu sinänsä ni muaki ärsyttää ne pipot! tuntuu et terhi haluaa näyttää ikäistään noin 15 vuotta nuoremmalta.. tosin eihän se ikä tietenkään estä pukeutumasta miten haluaa, mutta en mä henkilökohtaisesti oikein tykkää. kati nyt on vasta 21-vuotias, mutta tuntuu aika epähygieeniseltä kuitenkin.
- joopajoo
vois kuvitella että kyllä kutiaa ja hikoaa päänuppi tuommosen pipon alla kun koko päivän sisätiloissa sitä pitää.. kirput pomppii yöks mää en tuohon pystyisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760