esiintyy
missäpäin kreikkaa
3
580
Vastaukset
- Ensin oli sars, nyt tää...
Lähellä Hioksen saarta olevalla pikkusaarella ja sekin näyte osoittautui negatiiviseksi. Eli Kreikassa ei ole vielä todettu lintuinfluenssaa.
Mielestäni ihmiset ovat taas turhaan vauhkoontuneet koko asiasta. Tauti ei ole tarttunut Euroopassa yhteenkään ihmiseen eikä myöskään missään muuallakaan se ole tarttunut ihmisestä toiseen, VIELÄ.
Kaikkiin, joihin se on tarttunut, ovat olleet tekemisissä sairaiden lintujen kanssa eli esim. tappaneet tai kynineet niitä. Harvapa meistä taitaa olla esim. kanojen kanssa tekemisissä lomamatkoilla, paitsi tietysti syöden niitä.
Siihenhän valmistaudutaan, JOS tauti muuttuu ihmisestä toiseen tarttuvaksi, mutta turha sitä on etukäteen pelätä. - Tii
Liikenneonnettomuuteen joutuminen on lähes joka puolella maailmaa todennäköisempää kuin sairastua tuollaiseen tautiin.
Mutta missään ei varmasti kannata ottaa lintuja syliin - niinkuin ei oikeastaan juuri mitään vieraita tai villejä eläimiä. Kotikissat ja -koirat ovat eri juttu.
Julkisuus tekee näistä jutuista aina suhteettomia.- mou
Kuka mäntti peruu vaikka Kreikan matkansa jonkun kuolleen kanan takia? Ei kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027