Häpeän!

Kaunis N24

Voi ihmiset please auttakaa mua...

Enpä ole tälläsestä täällä vielä päässyt lukemaan, toivottavasti löytäisin täältä ratkaisun anyway..

Elikkä, olen TODELLA häpeissäni jos mieheni ja minä ollaan esim ajelulla tai muutenkin kävellään kaupungilla, kun hän katsoo toista naista hiukankin pidempään. En tajua mikä mua vaivaa. Mua kirjaimellisesti hävettää se asia! Ja lähemmin siinä asiassa se, että nainen jota mieheni katsoo näkee että mies on varattu, eli pitää mua kädestä kiinni. Samoin jos näen kun kävelen kadulla että perheellisten miehet katselee mua, niin meinaa oksennus lentää!!!! Varsinkin jos nainen siinä ei ole kovin hyvin säilynyt.

Aika outo juttu, jos naiset eivät huomaisi että mieheni heitä katsoo, niin sitten se olisi okei, sillon siitä ei häpeän tunnetta tule, mutta jos kuka tahansa huomaa että mieheni katselee muita niin häpeä on SUUNNATON!

Auttakaa mua, en voi elää tän asian kanssa. Tää asia on mulla oikeestaan ollu aina mutta nyt kun alan itse olla sukukypsässä iässä että niinkun lapsen teko kiinnostais, ni tästä asiasta on tullu TOSI vakava kiusa mun elämään.

Kiitos kaikille jo etukäteen.

Ja hyvät syksyt.

7

1960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säpä

Heippa,

ymmärrän enemmän kuin hyvin häpeän tunteesi tuossa tilanteessa kun miehesi katsoo röyhkeän avoimesti seurassasi muita naisia.

Oletko ottanut asian puheeksi miehesi kanssa??
      Jos et, kerro hänelle suoraan että hänen käytöksensä loukkaa sinua ja perustele hänelle miksi. (Koska miehethän ei aina ymmärrä että vaimoke voi loukkaantua asiasta joka saattaa heille olla hyvin vähäpätöinen mitäänsanomaton asia)

Hyvässä lykyssä miehesi ei ymmärrä että tuollainen muiden vilkuilu voi olla sinusta loukkaavaa, ja kun otat asian puheeksi niin hän voi muuttaa tapojaan. Ja jos hän ei siitä ota onkeensa, kokeile itse tehdä samoin niinkuin hän. Kun yhdessä liikutte jossai käsikkäin, niin kyylit muita miehiä liioitellen, jotta miehesi huomaa ja vielä mainitset hänelle (jos hän ei tajua katseluasi)että olipa tuossa komea mies, niin johan on kumma jos ei mies havahdu! ;)

Kyllähän kumpikin saa suhteessa katsoa jos huomaa hyvännäköisen, mutta ei sitä tarvitse tehdä niin että toinen loukkaantuu siitä.

• Lucas_L_Adams

mä olen samaa mieltä, ota asia puheeksi.

Mutta esim. minäkin kyllä katson kaikkia naisia täysin vaistomaisesti vaikka olisinkin suhteessa. En sitä edes ajattele sen kummemmin. Tosin ajatus aina katkeaa kummasti... Jos tästä huomautetaan, yrittäisin pitää katseeni kurissa.

Mutta ei tätä tarvitse hävetä, se on normaalia eläimellistä käytöstä meillä miehillä.

Eikä kukaan katsele sitä että katseleeko miehesi tms.. kuka perverssi noin tekisi! Tai jos joku jostain kummasta syystä katselisi miehesi katselua niin se on sitten sen häpeä. Mutta ei Sun!

• katryh
        Lucas_L_Adams kirjoitti:

Mutta esim. minäkin kyllä katson kaikkia naisia täysin vaistomaisesti vaikka olisinkin suhteessa. En sitä edes ajattele sen kummemmin. Tosin ajatus aina katkeaa kummasti... Jos tästä huomautetaan, yrittäisin pitää katseeni kurissa.

Mutta ei tätä tarvitse hävetä, se on normaalia eläimellistä käytöstä meillä miehillä.

Eikä kukaan katsele sitä että katseleeko miehesi tms.. kuka perverssi noin tekisi! Tai jos joku jostain kummasta syystä katselisi miehesi katselua niin se on sitten sen häpeä. Mutta ei Sun!

"Eikä kukaan katsele sitä,että katseleeko miehesi.."

Ei pidä paikkaansa!Naiset ovat kuin susia toisilleen ja saavat sairasta tydytystä siitä,että joku varattu heitä kyttää.Onhan tuo jo kaikkien tiedossa että niitä riittää,jotka sitten metsästävät näitä varattuja,itsetuntonsa pönkittämiseksi.
        Tässä vaiheessa se onkin sitten omasta miehestä kiinni,kuinka renttu on.Toiset kieltäytyvät kohteliaasti,vaikka se hiveleekin itsetuntoa.Toiset taas antavat vastakaikua näille munahaukoille.
        Anteeksi kärkäs nimitys,mutta sitä he mielestäni ovat.Iskevät ukkomiehiä juuri silloin kun suhteessa on vaikeaa.Mutta siihenki tarvitaan kaksi,ei voi munahaukkaa yksin syyttää.. :0)

• katryh
        katryh kirjoitti:

"Eikä kukaan katsele sitä,että katseleeko miehesi.."

Ei pidä paikkaansa!Naiset ovat kuin susia toisilleen ja saavat sairasta tydytystä siitä,että joku varattu heitä kyttää.Onhan tuo jo kaikkien tiedossa että niitä riittää,jotka sitten metsästävät näitä varattuja,itsetuntonsa pönkittämiseksi.
        Tässä vaiheessa se onkin sitten omasta miehestä kiinni,kuinka renttu on.Toiset kieltäytyvät kohteliaasti,vaikka se hiveleekin itsetuntoa.Toiset taas antavat vastakaikua näille munahaukoille.
        Anteeksi kärkäs nimitys,mutta sitä he mielestäni ovat.Iskevät ukkomiehiä juuri silloin kun suhteessa on vaikeaa.Mutta siihenki tarvitaan kaksi,ei voi munahaukkaa yksin syyttää.. :0)

Ja miehet ovat joskus todella tolloja,kun ystävällisyyttään juttelevat jollekin ja tämä juttukaveri sitten käsittää väärin.Naiset kun monesti ajattelevat että "nyt tuo on kiinnostunut"-vaikka kohteliaisuuttaan porisee.

Eipä ole kyllä omalle kohdalle vielä renttuilua tapahtunut,mutta ystäväpiirissä tällaista tapahtuu.Tai lähinnä juuri sitä viatonta ystävällisyyttä,josta nainen on vetänyt sitten omat johtarinsa.

• vaimo

yhtään mitään, minä olen puhunut montakymmentä vuotta ja mieheni kuolaa aina vaan toisia naisia, "MUTTA" olen sopeutun siihen nääs niin että katsoa saa, muttei koskea. Tottakai se loukkaa, mutta minä ainakin rakastan miestäni niin paljon että roikun hänen mukana edelleen.

• Sanna
        Lucas_L_Adams kirjoitti:

Elämänmittaisen häpeän vammauttamana kerronpa tarinani minäkin.
        Tiedän, että minulla on ollut "teoissa uskollinen mies" koko pitkän avioliittomme ajan.
        Se ei kuitenkaan ole poistanut suoraan tai salailuyrityksin tapahtuvaa naisten rintojen tuijottelua aina ja kaikkialla.
        Kun se on kohdistunut esim. veljiemme vaimoihin, tai muihin tuttaviin ja nämä ilmiselvasti ovat tajunneet sen, olen ollut vajota maan alle häpeästä.
        Kesälomamatkat olivat minulle vuosia silkkaa kidutusta, kunnes en ahdistuksiltani uskaltanut enää lähteä lainkaan.
        Mieheni on ollut raitis, ahkera, lempeä mies ja hyvä isä lapsillemme.
        Nyt olemme jo reilusti keski-ikäisiä ja yhä vain se tekee kipeätä.

• tollon vaimo

Nii-in.Ajattelen ihan samalla lailla.Mies luulee sitä mustasukkaisuudeksi.Itseäni se lähinnä myös NOLOTTAA. Mies tuijottaa jokaista naispuolista vastaantulijaa, ja selvästi toivoo saavansa vastakaikua katseelleen.Ilmeisesti vaan niin helvetin huomionkipeä ihminen,vaikken sitä ymmärrä,saa kyllä tarpeeksi huomiota minulta.
      Nykyään ei oikein edes huvita lähteä yhdessä minnekään, kun "tollo" tollottelee ja kerjää katseita itselleen. Joku neuvoi että antaisi maistaa omaa lääkettään,mutta kun ei pokka pidä,mutta ehkä täytyy opetella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe