Tein verkkoyhteys pikakuvakkeen omalle sivustoille (ftp. protokolla), ja sehän onnistui kerralla, nyt siis pystyn siirtämään tiedostoja koneelta serveriin ja takasin. Mutta miksi tämä ei onnistu Wordin kautta???? jos yritän tallentaa wordilla sivua palvelimelle, valitsen Tallenna - verkkoympäristö ja sieltä se pikakuvake, niin word ilmoittaa että "ftp" ei käy vaan pitää olla muodossa c:\sijainti\tiedostonimi.
Mun tietääkseni Wordillä pystyy tallentamaan tiedostoja suoraan palvelimelle...Mikä nyt meni väärin???
Wordin verkkoyhteys
3
210
Vastaukset
- onko noin?
"Mun tietääkseni Wordillä pystyy tallentamaan tiedostoja suoraan palvelimelle...Mikä nyt meni väärin???"
Mun tietääkseni ei.
Millähän systeemillä tekstinkäsittelyohjelma
pystyisi ftp:tä käyttämään.
Ei ainakaan vakiona.- masku22
Se Save dialog mitä Word käyttää (monien muitten ohjelmien lisäksi)on Windowsin peruskauraa... ts. se ei ole Wordin ominaisuus vaan Windowsin, sitä vaan kutsutaan Wordistä.
Luulisi että Word:lle on sama tallennetaanko tiedosto koneen kiintolevylle vai serverikoneen kiintolevylle.
Mulla on myös toinen ftp. yhteys mutta se ei ole oma vaan kaikille avoin, jos avaan sen explorer:lla (olisko Suomeksi "tiedostonhallinnasta"?) niin aukeaa hienosti, mutta kun klikkaan sitä Wordin "Tallenna" kautta niin se rupeaa kyselemään salasanoja????. Eli Word käsittelee niitä linkkejä omalla tapaa... nyt vaan kun tietäis miten. - masku22
masku22 kirjoitti:
Se Save dialog mitä Word käyttää (monien muitten ohjelmien lisäksi)on Windowsin peruskauraa... ts. se ei ole Wordin ominaisuus vaan Windowsin, sitä vaan kutsutaan Wordistä.
Luulisi että Word:lle on sama tallennetaanko tiedosto koneen kiintolevylle vai serverikoneen kiintolevylle.
Mulla on myös toinen ftp. yhteys mutta se ei ole oma vaan kaikille avoin, jos avaan sen explorer:lla (olisko Suomeksi "tiedostonhallinnasta"?) niin aukeaa hienosti, mutta kun klikkaan sitä Wordin "Tallenna" kautta niin se rupeaa kyselemään salasanoja????. Eli Word käsittelee niitä linkkejä omalla tapaa... nyt vaan kun tietäis miten.Että mulla on jokin karvalakki Word. Tämä Works Suite tuli Fujitsu-Siemens koneen mukana ja siinä on pelkkä Word ei Office pakettia.. muuten Word pelaa OK. mutta toi verkosta tiedostojen siirto ei onnistu. Kokeilin samaa Wordpad:lla ja siinä ftp. yhteys toimii :((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117