Olisipa mukava löytää varakas nainen ja rakentaa pesää hänen kanssaan.
Varakasta naista
8
1455
Vastaukset
- -t-
kelpais ihan vaan (va)rakas nainenki...
- ole niin
mukavaa sekään touhu. Varsinkaan helppoa. Itse ainakin kokisin ennemminkin paineita ja ehkäpä riittämättömyyden tunnettakin. Vaikka toinen ei sitä sillä tavalla näyttäisikään eikä mainitsisi mitään sen suuntaistakaan.
Helpointa olisi pesää rakentaa suunnilleen samanlaisessa taloudellisessa tilanteessa olevan naisen kanssa kuin huomattavasti rikkaamman kanssa. No, toki riippuu molemmista osapuolista kuinka se rakentaminen sujuu. En vaan ymmärrä miksi joku ehdoin tahdoin etsisi itselleen vain varakasta naista... Typerää tuo. - 7up
että mun nainen ois varakkaampi..
Mä en kestä tätä taloudellista ahdinkoa..
Meillä ois paljon kivempaa jos ois oma purjevene ja asunto Marbellas.. Eikä tarttis töis käydä.. - hiphei
Ja rekisteröityä ilman avioehtoa..
Rekkarimatkalle vaik maailman ympäri..
Ja sit rakkaus ehkä jo loppuukin? - wiivi
uteliaisuus kuuluu sivistykseen, joten ihan 2-kerroksisenko? wiivi asustaa 45 neliön kammarissaan itekseen; mutta siinäkin on siivoomista ihan kiitettävästi.siis ottaisin mielelläni emännän, jolla ois ammatti vähän siihen suuntaan,siis siisteysalalle.esim.lattiakosmetologi tms.vastasin nyt vaikka tämä kysymys ei ollut ihan mun alaa...:)
- Feawer
tulla sinulle lattiakosmetologiksi jos huolit tällaisen nutipään lattioitasi lakaisemaan?
Ja ikkunoitasi pesemään ja kylppäriäsi hammasharjalla puunamaan. On minulla itsellänikin neliöitä siivottavana mutta aikaa silti riittäisi sinullekkin vaikken aivan alan ammattilainen olekkaan ;)
- mulla sitten..
on käynyt tuuri =) Olen saanut itselleni rikkaan naisen, vaikka itse olen vielä köyhä opiskelija. Käyhän tämä näinkin, mutta ottaisin minä kyllä rakkaani vaikka ihan rutiköyhänäkin, että ei se raha loppujen lopuksi paljoa merkitse. Tietysti pientä mukavaa lisäää sen myötä tulee myös minulle, mutta en todellakaan "elä siivellä" tai ajattele että rakastaisin häntä vain rahan takia...
- köyhimys
rikkaampi nainen kumppanina ja ite elän todella pienillä tuloilla. Joskus oikein hävettää, kun aina pitää vain todeta, ettei nyt taida olla varaa tehä sitä ja tätä ja kullalla taas varaa mihin vaan. Usein käykin niin että hän sitten maksaa kaiken ja ostelee mulle muutenki yllätyksiä... Joskus nolottaa vaikka kivalta tuntuukin saada kaikkea kivaa häneltä. Noh sen oon päättänyt, että joku päivä mullakin vielä on varaa tehdä juuri sitä mitä haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575765Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752952Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222198No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401955- 191838
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah741018