sairasloma

alkoi heti

,kun pyörä siirtyi seisontavakuutukseen.
Masennuksen takija kaksi viikkoa sairaslomaa ja
lisäksi lääkitys.Jos olisi rahaa ostaisin moottorikelkan tai enduropyörän.Olen huolissani,kuinka selviän seuraavista viidestä kuukaudesta.Tämä on tosikertomus ja vitsit on tosi vähissä.

9

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyy

keskittyä henkisesti ensi ajokauteen ja ajatella kaikkia hyviä ajoreissuja, joita tulee olemaan. Tärkeintä on ajatella tulevaa kesää ja tulevia ajoja. Elämä ja ajot jatkuu talven jälkeen ! Talvi on tilapäinen este, joka poistuu.

• mutta

tämä fyysinen väsymys on todelista.
        Luen ja katson netistä kaikkea moottoripyöräilyyn
        liittyvää.Sillä pärjäsin viime talven.Tunnen
        tilani huonontuvan kokoajan.Kaipaan todella kesän hienoja elämyksiä mitä sain kokea.

• kehiin
        mutta kirjoitti:

tämä fyysinen väsymys on todelista.
        Luen ja katson netistä kaikkea moottoripyöräilyyn
        liittyvää.Sillä pärjäsin viime talven.Tunnen
        tilani huonontuvan kokoajan.Kaipaan todella kesän hienoja elämyksiä mitä sain kokea.

Osta enska ja eikun ajamaan. Kausi jatkuu ja kunto ja ajotaito kasvaa kohisten. Harkitse ihan oikeasti. Mä jouduin tekemään valinnan enskan ja katupyörän välillä viime keväänä. Katupyörä meni myytiin ja enska jäi. Hyvä valinta, sopi minulle hyvin. Tietysti joku toinen on toista mieltä, saa ollakkin ihan vapaasti. Optimi ratkaisu on, että on molemmmat.

• Simo

vaikka läi talven moottoripyöräilyä. Jos ei ole omaa enskaa, niin sitten virtuaaliharrastetaan täällä netissä toisten samanmielisten kanssa jutustellen.
      Tai talven sysi-illat saa mukavasti kulumaan myös karttaa tutkiskellen ja ensi kesän reissuja suunnitellen.

• Mika
      • pena

Hienoja kuvia! Tuttuja paikkoja, tosin autolla olen nuo reitit ajellut. Joskus ehkä myös mopolla. Kaksi kesää olen ajellut 1800vtx, 21tkm nyt mittarissa.

• Simo
        pena kirjoitti:

Hienoja kuvia! Tuttuja paikkoja, tosin autolla olen nuo reitit ajellut. Joskus ehkä myös mopolla. Kaksi kesää olen ajellut 1800vtx, 21tkm nyt mittarissa.

Oli mukava katsella tuttuja teitä! Kaipaamaan jäin tietoja lämpötiloista, kun ajankohta oli noinkin syksyinen. Paljonko menovettä kului satasella?
        Taisi olla aika viileä reissu sateessa ja ilman plexiä?

• Mika
        Simo kirjoitti:

Oli mukava katsella tuttuja teitä! Kaipaamaan jäin tietoja lämpötiloista, kun ajankohta oli noinkin syksyinen. Paljonko menovettä kului satasella?
        Taisi olla aika viileä reissu sateessa ja ilman plexiä?

Päivälämpötilat pyöri 7 - 10 asteen hujakoilla. Alkumatkasta pystyi hyppäämään pyörän selkään heti aamutuimaan (klo 8 - 10), mutta Karigasniemellä piti odotella 11:sta kieppeille, jotta olisi riittävän lämmintä. Hammerfestissä oli varmaan 15 astetta. Siellä oli vielä ötökkääkin ilmassa. Suomen Lapissa visiiriä ei juuri tarvinnut pestä. Syyskuun alussa Lapissa ja Finnmarkin alueella on vielä ihan ok ajokelit.

Kylmä ei päässyt tulemaan. Hyvät ajokamppeet ja paljon villaa alle. Pleksiä en ole vielä kaivannut. Jos jotain paikkaa rupeaa kolottamaan, niin täytyy sitten laittaa. Jos heittää pitkän siirtymän, niin kannattaa suurin piirtein noudattaa nopeusrajoituksia, ettei olkapäät pauku loppumatkasta.

Bensankulutus näyttää olevan IsoX:llä lähes vakio riippumatta lämpötilasta, ajotavasta tai matkatavaroista. Kahden sadan kilomerin kohdalla kun tankkasi, niin aina meni sama 12 litraa. Ilmeisesti iso ja vääntävä moottori tekee sen, että bensankulutus ei paljoa heittele. Ja oisko EFI:llä jotain tekemistä asian kanssa.

• Kiki

Hmm. loppuiko rahatkin???

Osta ihmeessä kunnon piikkirenkaat alle, ja paksut ktueet, ei se talvi mitään haittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5505
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2436
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1900
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1635
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1622
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1418
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe