AKK tekemässä suuren virheen!

Blue Eagle

AKK on tekemässä historiansa suurimman virheen. Tänään kuulin, että Neste ralli siirretään ensi vuonna Tampereelle. Ei mulla mitään Tamperetta vastaan ole, mutta Jyväskylällä on sentään perinteet vuodesta 1951! Myönnetään, että hotelleja on täällä vähän, "vain" 3800 vuodepaikkaa ja Tampereella 4600. Mutta asiaan löydetään ratkaisu jos kaikki osapuolet haluaisivat asiaan miettiä ratkaisua. AKK ja Neste eivät halua. AKK pelkää menettävänsä rallin kokonaan jos eivät tottele ISC:tä ja Neste ei pidä siitä, että suomalaiset tuntevat Rallin Jyväskylän Suurajoina. Näinkö se taas on, että suuret yhtiöt päättävät missä rallia ajetaan eivätkä katsojat, jotka käsittääkseni pitävät rallia pystyssä?

Muutama asia on ainakin varma. Jos ralli siirretään Jyväskylästä Tampereelle niin rallin taso heikkenee, se menettää katsojia ja mikä pahinta luottamus AKK:hon menee.

3

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blue Eagle
    • Ihme ja kumma

      Ensinnäkin kyllä niitä hiekkateitä löytyy muualtakin kuin Jyväskylästä....No joo ja sitten miksi rallin taso heikkenisi pelkästään sillä, että tapahtuma siirtyy toiselle paikkakunnalle??Katsojia vähemmän???...no onhan Tampereella asukkaita jo enemmän kuin Jyväskylässä, joten kuulostaa tuokin kommentti vähän oudolta.
      Markkinavoimat jyllää rallissakin ja on korkea aika se sinunkin huomata....

    • jep

      ...siten, että kisojen järjestäminen on jo ensi vuonna aika hankalaa, jos paikkakuntaa vaihdetaa, sillä FIA velvoittaa, että reittiä(tai pikataipaleita) saa muuttaa vain pienen osan edellisvuodesta. Ja näin ollen suurin osa pikataipaleista ajettaisiin ensi vuonnakin Jyväskylän ympäristössä ja siirtymätaipaleita tulisi aivan liikaa. Johon taas sarjassa kilpailevat tallit ovat jo ilmoittaneet järjestäjille tyytymättömyytensä, joten painostusta AKK:lle on myös vastakkaisesta suunnasta. Ja yleisön tuki on myös suurimmaksi osaksi Jyväskylässä, ja tallit ovat jo vuosien kokemuksella saaneet hyvän palvelun järjestäjiltä ja käyttävät samoja harjoituspaikkoja kuin edellisvuosina. Reitintekijöillä on todella haastava paikka suunnitella reitti tulevalle kaudelle, jos paikkakunta muuttuu, että saadaan tallit ja yleisö tyytyväiseksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe