Perttu sai raivo

kohtauksen

Perttu sai raivarin.

"Pöyhiessään sohvatyynyjä mies uhkasi repiä tyynyt riekaleiksi. - V-u, siivotaan oikein jumalauta kunnolla!" sub

10

2292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no voi

      herranjestas sentään, mitäs nyt sitten tehdään. Soitetaanko ihan poliisille?

      Mitähän yritit viestittää?
      Itse olet varmaan aikamoinen viilipytty!

      Ärsayttää tollaset...

    • ...ihan raivaria mutta vaikuttaisi sille että Perttulla meinaa ensimmäisenä loppua huumori tähän tehtävään.

      • aikakin

        loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!

        Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?


      • synnytyspaha
        aikakin kirjoitti:

        loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!

        Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?

        Hollannissa piti synnyttää.


      • Mollamaija
        synnytyspaha kirjoitti:

        Hollannissa piti synnyttää.

        Mutta synnyttämistä ei kai lasketa viikkotehtäväksi? :o}


      • Sari
        aikakin kirjoitti:

        loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!

        Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?

        ..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.


      • sanoi
        Sari kirjoitti:

        ..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.

        että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.


      • mut sehän
        sanoi kirjoitti:

        että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.

        onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.


      • pera
        mut sehän kirjoitti:

        onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.

        tais terhi kuitenkii saada pikku säväreitä ku perttu
        hipelöi sen nahkaa...on se perttu semmonen TIGER..


    • älä dissaa siellä

      mikä helvetin sub? tällä sun sub -allekirjoituksellas ei oo mitään tekemistä subtv:n kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe