Perttu sai raivarin.
"Pöyhiessään sohvatyynyjä mies uhkasi repiä tyynyt riekaleiksi. - V-u, siivotaan oikein jumalauta kunnolla!" sub
Perttu sai raivo
10
2292
Vastaukset
- no voi
herranjestas sentään, mitäs nyt sitten tehdään. Soitetaanko ihan poliisille?
Mitähän yritit viestittää?
Itse olet varmaan aikamoinen viilipytty!
Ärsayttää tollaset... ...ihan raivaria mutta vaikuttaisi sille että Perttulla meinaa ensimmäisenä loppua huumori tähän tehtävään.
- aikakin
loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä? - synnytyspaha
aikakin kirjoitti:
loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?Hollannissa piti synnyttää.
- Mollamaija
synnytyspaha kirjoitti:
Hollannissa piti synnyttää.
Mutta synnyttämistä ei kai lasketa viikkotehtäväksi? :o}
- Sari
aikakin kirjoitti:
loppua huumori! Mua todella säälittää kilpailijat ja vituttaa tuo big brother - Kilpailijoilla on mennyt yksityisyys jo pelkästään talossa olon takia, nyt alkaa mennä jo liian pitkälle. Ihminen on laumaeläin joo, mutta rajansa kaikella!
Hirveä viikkotehtävä! Okns muiden maiden big brothereissa muka näin kauheita tehtäviä?..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.
- sanoi
Sari kirjoitti:
..vieraan ihmisen kanssa noin nopeasti ja lähekkäin. Vielä rintsikatkin piti poikien laittaa tyttöjen päälle.Moni mies ei saa edes kunnolla hakasia auki saati laittaa niitä naisen päälle.Se oli kohtuutonta ja yksityisyyttä koettelevaa toimintaa. Ikinä en moiseen suostuisi, koska kunnioitan itseäni ja kehoani myös. Mutta he varmaan tiesivät mennessään, mitä tuleman pitää talossa.
että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.
- mut sehän
sanoi kirjoitti:
että kesti rintsikoiden pukemisen koska ei ottanut sitä seksuaalisesti vaan kertoi ajatelleensa että tuo nyt vaan pukee minulle rintsikat ok.
onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.
- pera
mut sehän kirjoitti:
onkin terhi, ei kait se osaa aatella mikä on sen yksityisyyttä.
tais terhi kuitenkii saada pikku säväreitä ku perttu
hipelöi sen nahkaa...on se perttu semmonen TIGER..
- älä dissaa siellä
mikä helvetin sub? tällä sun sub -allekirjoituksellas ei oo mitään tekemistä subtv:n kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517