stressaavaa...

rinsessa4

mä oon 157 cm ja painoin kesällä 56 kg ja nyt painan joku 52,7 kg...mulla on jonkinlainen alkava syömishäiriö, tai oon laihtunut täs 1,5 vuoden aikana melkein 20 kg..!! enkä oo tyytyväinen vielä, vaikka painoindeksi on ok. ja mul on ollut sillee et oon ahminut kaikkee ja siit tuli tosi huono omatunto. aloin vajaa kk sit sen et työnsin sormet kurkkuun ja oksensin vähän..ja en haluu tehdä sillee. ja nykyään syön tosi paljon salaattia ja marjoja, koska niist ei mee painonvartioiden mukaan pisteitä... ja tää on tosi ahdistavaa välillä, ku ei pysty muuta ajattelee et "minkä verran oon syöny tänään ja mink verran tos on kaloreita" jne... kerroin mun exälle tästä ku luulin että sitä kiinnostaa mut se sano et sust tulee hoikka...ja tää ei auttanut asiaa yhtään..! mä aluaisin vaa syödä normaalisti ja olla ajatelematta näit juttuja mut jos en laske kaloreita ja pisteitä ni pelkään et lihoan ja sitä en halua, en koskaan enää..ajatuskin ahdistaa. ja sit jos syön karkkia ni elän sillä koko päivän sillee et sen lisäks syön vaan salaattia tms mis ei oo lainkaan kaloreita. tällä tavalla ei tuu niin huono omatunto et oksentais.. mut haluan päästä täst eroon, mut haluan silti laihtuu pari kiloo tai ainakin pysyy näis mitoissa...

2

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marja

No just tollasta kaloreiden laskemista mun elämä on ollut melkeen aina.. eli 12 v lähtien, nyt oon 23. Ei kannata ryhtyä siihen, tai no eihän sille mitään voi.. oon monesti miettiny kuinka paljon viisaampi voisin olla, jos en olisi joka päivä miettiny kaloreita ja läskejäni.. olisi voinu päässä kehittyä vaikka mitä järkeviä asioita, heh. Kannattaa nyt heti opetella syömään lautasmallin mukaan, monta kertaa päivässä. Sillä mä ainakin oon laihtunu..

• Karina

Kuinka ihmeessä olet laihtunut 20kg?? eli let painanut joskus 70kg....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe