Jos te miehet ootte hiljasia ja vähän ujojakin, miten osotatte kiinnostuksenne naista kohtaan vai teettekö yleensäkään mitään? Onko esim. kännissä helpompi ottaa yhteyttä? tai no tiiän kyllä iteki, et on... mut kertokaas mielipiteitä...
ujot miehet...
6
1545
Vastaukset
- shyturtle
sitä katsekontaktia yrittää saada ja lähettää pari hymyä perään...
Kännissä vetäydyn kyllä enemmän kilpeeni, kun eihän sitä kiinnostavan ihmisen silmissä halua örveltää.- ujomies
Oon aika ujo naisten suhteen. Kun ihastuu johon kuhun nii sitä vaa kattoo sivustaettä mitä hän tekee. En uskalla menä juttelemaan ollenkaan. Juuri ja juuri uskalla katsella ja hymyillä hänelle...
- jotakin
No jos jotain on ollu niin se on lähteny yleensä naisen aloitteesta. Ite olen aina joskus pyytäny hitaalle jotain naista ja juttu on sitte edenny jos on edenny. Mutta yleensäkin -ikävä kyllä - pyrin mielenkiintoni pitämään omassa tiedossani. Katsekontaktia ja silmäpeliä tulee tietenkin jonku verran pelattua, mutta eihän se pelkkä silmäpeli mihinkään riitä vaan pitäs hommat saada muullakin tavalla etenemään.Rehellisesti sanottuna olen yhden kerran tehnyt aloitteen sellaista tyttöä kohtaan josta olen aidosti ollut kiinnostunut. Sellaisen henkilön pakkeja pelkää 1000 kertaa enemmän kuin sellaisen johon ei ole oikeastaan minkäänlaista tunnesidettä ehtinyt muodostua.
- aasaa
No vaikka hymyilemällä, vaikka olen huomannut, ettei naisille kannata ainakaan kadulla hymyillä. Nostavat heti leuan pystyyn ja vetävät naaman kurttuun ja kävelevät idioottimainen ilme naamalla ohi.
- Tällätavalla
Jää kyllä tosi vähälle kiinnostusten osoittaminen. Yleensä kiinnostuksen kohteen katseleminen tepahtuu silloin, kun itse kohde ei huomaa. Ja jos kohde kääntyy, nii katse kääntyy vaistomaisesti pois. Välillä on tietenkin rohkeampi olo, ja voi yrittää jopa katsekontaktia, mutta ei siinäkään tuijottamiseen asti uskalla mennä. Kun katseet kohtaavat, pulssi hyppää pariin sataan ja katse kääntyy salamana pois.
Hymyileminen on jotain, mitä haluaisi uskaltaa tehdä, mutta se on aivan tajuttoman kova pala , se ei onnistu vaikka kuinka haluaisi. Juttusille tuleminen, jos hymyileminen on jo noin vaikeata, niin voi kuvitella mitä sitten juttelemeninen. Ei tule sanaakaan suusta.
Jos juo viinaa, niin varmaankin kännissä on helpompi osoittaa kiinnostuksensa, mutta kuinka moni oikeasti ujo tosiaan käy baareissa ja juo viinaa?
Luulenpa, että aloitteen tekeminen on monella ujolla lähellä nollaa.- siiri
Selvens vähän tätä asiaa:) Mutta miksi nimim. "tällätavalla" käännät katseen pois, jos tyttö katsoo suhun päin? Annat ihan väärän kuvan itestäs..
Viel sellanen kysymys, et onko teidän helppo laittaa tytölle viestiä? Ja jos laitatte vaikka kännissä, ootatteko jälkeenpäin et tyttö laittaa aina teille ekana viestä vai laitatteko ite?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070