Albaanin vaimon

mielipide rauhanturvaajista

10

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nomen est Omen

      albaanithan tiedetään,ovat varmaankin euroopan "rehellisintä" kansaa...
      Mihinkä tahansa mikä on jonkun albaanin sanoma,suhtautuisin hyvin suurella varauksella,
      ko.etnisen taustan omaavat esim.Suomessa ovat hyvin kunnostautuneet nk."lavealla polulla".

      • tapauksessa....

        "'- On auttamatta ollut niin, että siellä missä on rauhanturvaoperaatio ja paikalle tulee paljon kansainvälisiä rauhanturvaajia, ihmiskauppa ja seksiorjuus lisääntyvät aivan valtavasti, Rehn sanoo."

        Ilmeisesti suomenruotsalaisten ja YK:n edustajien sanomisiinkin pitää suhtautua varauksellisesti. Toisaalta seksikauppa lisääntyy kaikissa paikoissa, joihin tulee suuria miesryhmiä, olivat he sitten sotilaita tai siviileitä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi tällä palstalla lähtökohtaisesti kiistetään kaiken negatiivisen kritiikin oikeutus, vaikka se olisikin perusteltua.


      • uutisista
        tapauksessa.... kirjoitti:

        "'- On auttamatta ollut niin, että siellä missä on rauhanturvaoperaatio ja paikalle tulee paljon kansainvälisiä rauhanturvaajia, ihmiskauppa ja seksiorjuus lisääntyvät aivan valtavasti, Rehn sanoo."

        Ilmeisesti suomenruotsalaisten ja YK:n edustajien sanomisiinkin pitää suhtautua varauksellisesti. Toisaalta seksikauppa lisääntyy kaikissa paikoissa, joihin tulee suuria miesryhmiä, olivat he sitten sotilaita tai siviileitä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi tällä palstalla lähtökohtaisesti kiistetään kaiken negatiivisen kritiikin oikeutus, vaikka se olisikin perusteltua.

        Uutiset joita tänne palstalle kopiodaan, tuodaan esille niin kuin suomalaiset osallistuisivat lapsi- ja naiskauppaan. Niin kauan kun sitä ei tapahdu, asiasta ei ole suomalaisten osalta mitään kritisoitavaa. Valitettavasti kulttuuri,kasvatus ja kuri ei ole samanlaista kaikkialla maailmassa. Toivottavasti se ei ole ihan kaikilta palstan lukijoita unohtunut. Suomalaiset ei välttämättä ole maailmalla niitä eniten ulospäin ammattisotilailta näyttäviä, mutta vastuuntunto on sitten sitäkin parempaa. Onneksi sentään tästäkin asiasta voi käydä muualla asiallisempaa kestustelua foorumissa johon rekisteröityminen on pakollinen.


      • organisointi
        tapauksessa.... kirjoitti:

        "'- On auttamatta ollut niin, että siellä missä on rauhanturvaoperaatio ja paikalle tulee paljon kansainvälisiä rauhanturvaajia, ihmiskauppa ja seksiorjuus lisääntyvät aivan valtavasti, Rehn sanoo."

        Ilmeisesti suomenruotsalaisten ja YK:n edustajien sanomisiinkin pitää suhtautua varauksellisesti. Toisaalta seksikauppa lisääntyy kaikissa paikoissa, joihin tulee suuria miesryhmiä, olivat he sitten sotilaita tai siviileitä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi tällä palstalla lähtökohtaisesti kiistetään kaiken negatiivisen kritiikin oikeutus, vaikka se olisikin perusteltua.

        Ymmärtääkseni albaanin vaimon mielestä huume- ja naiskauppaa pyörittävät rauhanturvaajat albanialaisten sijasta. Kritisointi ei ollut suunnattu pelkästään suomalaisia rauhanturvaajia kohti vaan hänen mielesyään albanialaisia on syytelty rauhanturvaajien tekemistä rikoksista (huumeet ja ihmiskauppa)


      • koojiipee
        organisointi kirjoitti:

        Ymmärtääkseni albaanin vaimon mielestä huume- ja naiskauppaa pyörittävät rauhanturvaajat albanialaisten sijasta. Kritisointi ei ollut suunnattu pelkästään suomalaisia rauhanturvaajia kohti vaan hänen mielesyään albanialaisia on syytelty rauhanturvaajien tekemistä rikoksista (huumeet ja ihmiskauppa)

        Jos puhutaan Kosovosta, suurin osa sillä alueella tapahtuneesta ihmiskaupasta organisoidaankin Albanian puolelta, joten onko tuo ihme että heitä pidetään epärehellisinä?


      • ???
        koojiipee kirjoitti:

        Jos puhutaan Kosovosta, suurin osa sillä alueella tapahtuneesta ihmiskaupasta organisoidaankin Albanian puolelta, joten onko tuo ihme että heitä pidetään epärehellisinä?

        Entä Kosovon albaanit? Eivätkö he osallistu?


      • koojiipee
        ??? kirjoitti:

        Entä Kosovon albaanit? Eivätkö he osallistu?

        Luetun ymmärtämisessäsi on ehkä toivomisen varaa, joten kirjoitan uudelleen. Siis, _suurin osa_. Johtoportaan ei kannata itseään Kosovossa pitää, eikös se ole aikalailla selvää, ainakin omasta mielestäni. En siis väittänyt etteikö kukaan Kosovon albaaneista siihen osallistuisi, roolinsa on heilläkin.


      • ====
        koojiipee kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisessäsi on ehkä toivomisen varaa, joten kirjoitan uudelleen. Siis, _suurin osa_. Johtoportaan ei kannata itseään Kosovossa pitää, eikös se ole aikalailla selvää, ainakin omasta mielestäni. En siis väittänyt etteikö kukaan Kosovon albaaneista siihen osallistuisi, roolinsa on heilläkin.

        Ei pidä vetää hernettä nenään, jos joku kysyy täsmennystä asiaan.

        Ketjussa käsitellään rauhanturvaajien mahdollista osallistumista tähän organisointi juttuun. Sanoessasi "suurin osa Albanian puolelta" voi jonkun mielestä(joka on ehdottomasti sitä mieltä, ettei Kosovon albaanit organisointiin osallistu)kuulostaa siltä, että jäljelle jääneen osan organisoinnista hoitaa rauhanturvaajat.


      • koojiipee
        ==== kirjoitti:

        Ei pidä vetää hernettä nenään, jos joku kysyy täsmennystä asiaan.

        Ketjussa käsitellään rauhanturvaajien mahdollista osallistumista tähän organisointi juttuun. Sanoessasi "suurin osa Albanian puolelta" voi jonkun mielestä(joka on ehdottomasti sitä mieltä, ettei Kosovon albaanit organisointiin osallistu)kuulostaa siltä, että jäljelle jääneen osan organisoinnista hoitaa rauhanturvaajat.

        Pahoittelen edellisen vastauksen tylyä aloitusta.

        Tottahan on, että Kosovossa on jäänyt kansainvälisen järjestön työntekijöitä kiinni ihmisten salakuljettamisesta, mutta nämä tapaukset joista olen lukenut, he eivät ole olleet sotilaita, eikä sotilasorganisaatiosta.


      • exä.
        ==== kirjoitti:

        Ei pidä vetää hernettä nenään, jos joku kysyy täsmennystä asiaan.

        Ketjussa käsitellään rauhanturvaajien mahdollista osallistumista tähän organisointi juttuun. Sanoessasi "suurin osa Albanian puolelta" voi jonkun mielestä(joka on ehdottomasti sitä mieltä, ettei Kosovon albaanit organisointiin osallistu)kuulostaa siltä, että jäljelle jääneen osan organisoinnista hoitaa rauhanturvaajat.

        Kyllähän se rauhanturvaajan arki on paljolti ajan kuluttamista (pornolehtiä, pornofilmejä, sexyjen julisteiden laittamista esille...)
        Itsekin sen verran "alhaalla" olleena tiedän että Kosovossakin Skopjeen ja Pristiinaan lähdettiin pääasiassa katselemaan kauniita hoikkia ja tummia naisia. Jotkut uskalsivat jopa bordelleihin...
        Tosiasiassa oikeat hommat olivat vähissä ja hyvä niin...tulipahan Audi haettua =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe