Albaanin vaimon

mielipide rauhanturvaajista

10

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nomen est Omen

      albaanithan tiedetään,ovat varmaankin euroopan "rehellisintä" kansaa...
      Mihinkä tahansa mikä on jonkun albaanin sanoma,suhtautuisin hyvin suurella varauksella,
      ko.etnisen taustan omaavat esim.Suomessa ovat hyvin kunnostautuneet nk."lavealla polulla".

      • tapauksessa....

        "'- On auttamatta ollut niin, että siellä missä on rauhanturvaoperaatio ja paikalle tulee paljon kansainvälisiä rauhanturvaajia, ihmiskauppa ja seksiorjuus lisääntyvät aivan valtavasti, Rehn sanoo."

        Ilmeisesti suomenruotsalaisten ja YK:n edustajien sanomisiinkin pitää suhtautua varauksellisesti. Toisaalta seksikauppa lisääntyy kaikissa paikoissa, joihin tulee suuria miesryhmiä, olivat he sitten sotilaita tai siviileitä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi tällä palstalla lähtökohtaisesti kiistetään kaiken negatiivisen kritiikin oikeutus, vaikka se olisikin perusteltua.


      • uutisista
        tapauksessa.... kirjoitti:

        "'- On auttamatta ollut niin, että siellä missä on rauhanturvaoperaatio ja paikalle tulee paljon kansainvälisiä rauhanturvaajia, ihmiskauppa ja seksiorjuus lisääntyvät aivan valtavasti, Rehn sanoo."

        Ilmeisesti suomenruotsalaisten ja YK:n edustajien sanomisiinkin pitää suhtautua varauksellisesti. Toisaalta seksikauppa lisääntyy kaikissa paikoissa, joihin tulee suuria miesryhmiä, olivat he sitten sotilaita tai siviileitä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi tällä palstalla lähtökohtaisesti kiistetään kaiken negatiivisen kritiikin oikeutus, vaikka se olisikin perusteltua.

        Uutiset joita tänne palstalle kopiodaan, tuodaan esille niin kuin suomalaiset osallistuisivat lapsi- ja naiskauppaan. Niin kauan kun sitä ei tapahdu, asiasta ei ole suomalaisten osalta mitään kritisoitavaa. Valitettavasti kulttuuri,kasvatus ja kuri ei ole samanlaista kaikkialla maailmassa. Toivottavasti se ei ole ihan kaikilta palstan lukijoita unohtunut. Suomalaiset ei välttämättä ole maailmalla niitä eniten ulospäin ammattisotilailta näyttäviä, mutta vastuuntunto on sitten sitäkin parempaa. Onneksi sentään tästäkin asiasta voi käydä muualla asiallisempaa kestustelua foorumissa johon rekisteröityminen on pakollinen.


      • organisointi
        tapauksessa.... kirjoitti:

        "'- On auttamatta ollut niin, että siellä missä on rauhanturvaoperaatio ja paikalle tulee paljon kansainvälisiä rauhanturvaajia, ihmiskauppa ja seksiorjuus lisääntyvät aivan valtavasti, Rehn sanoo."

        Ilmeisesti suomenruotsalaisten ja YK:n edustajien sanomisiinkin pitää suhtautua varauksellisesti. Toisaalta seksikauppa lisääntyy kaikissa paikoissa, joihin tulee suuria miesryhmiä, olivat he sitten sotilaita tai siviileitä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi tällä palstalla lähtökohtaisesti kiistetään kaiken negatiivisen kritiikin oikeutus, vaikka se olisikin perusteltua.

        Ymmärtääkseni albaanin vaimon mielestä huume- ja naiskauppaa pyörittävät rauhanturvaajat albanialaisten sijasta. Kritisointi ei ollut suunnattu pelkästään suomalaisia rauhanturvaajia kohti vaan hänen mielesyään albanialaisia on syytelty rauhanturvaajien tekemistä rikoksista (huumeet ja ihmiskauppa)


      • koojiipee
        organisointi kirjoitti:

        Ymmärtääkseni albaanin vaimon mielestä huume- ja naiskauppaa pyörittävät rauhanturvaajat albanialaisten sijasta. Kritisointi ei ollut suunnattu pelkästään suomalaisia rauhanturvaajia kohti vaan hänen mielesyään albanialaisia on syytelty rauhanturvaajien tekemistä rikoksista (huumeet ja ihmiskauppa)

        Jos puhutaan Kosovosta, suurin osa sillä alueella tapahtuneesta ihmiskaupasta organisoidaankin Albanian puolelta, joten onko tuo ihme että heitä pidetään epärehellisinä?


      • ???
        koojiipee kirjoitti:

        Jos puhutaan Kosovosta, suurin osa sillä alueella tapahtuneesta ihmiskaupasta organisoidaankin Albanian puolelta, joten onko tuo ihme että heitä pidetään epärehellisinä?

        Entä Kosovon albaanit? Eivätkö he osallistu?


      • koojiipee
        ??? kirjoitti:

        Entä Kosovon albaanit? Eivätkö he osallistu?

        Luetun ymmärtämisessäsi on ehkä toivomisen varaa, joten kirjoitan uudelleen. Siis, _suurin osa_. Johtoportaan ei kannata itseään Kosovossa pitää, eikös se ole aikalailla selvää, ainakin omasta mielestäni. En siis väittänyt etteikö kukaan Kosovon albaaneista siihen osallistuisi, roolinsa on heilläkin.


      • ====
        koojiipee kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisessäsi on ehkä toivomisen varaa, joten kirjoitan uudelleen. Siis, _suurin osa_. Johtoportaan ei kannata itseään Kosovossa pitää, eikös se ole aikalailla selvää, ainakin omasta mielestäni. En siis väittänyt etteikö kukaan Kosovon albaaneista siihen osallistuisi, roolinsa on heilläkin.

        Ei pidä vetää hernettä nenään, jos joku kysyy täsmennystä asiaan.

        Ketjussa käsitellään rauhanturvaajien mahdollista osallistumista tähän organisointi juttuun. Sanoessasi "suurin osa Albanian puolelta" voi jonkun mielestä(joka on ehdottomasti sitä mieltä, ettei Kosovon albaanit organisointiin osallistu)kuulostaa siltä, että jäljelle jääneen osan organisoinnista hoitaa rauhanturvaajat.


      • koojiipee
        ==== kirjoitti:

        Ei pidä vetää hernettä nenään, jos joku kysyy täsmennystä asiaan.

        Ketjussa käsitellään rauhanturvaajien mahdollista osallistumista tähän organisointi juttuun. Sanoessasi "suurin osa Albanian puolelta" voi jonkun mielestä(joka on ehdottomasti sitä mieltä, ettei Kosovon albaanit organisointiin osallistu)kuulostaa siltä, että jäljelle jääneen osan organisoinnista hoitaa rauhanturvaajat.

        Pahoittelen edellisen vastauksen tylyä aloitusta.

        Tottahan on, että Kosovossa on jäänyt kansainvälisen järjestön työntekijöitä kiinni ihmisten salakuljettamisesta, mutta nämä tapaukset joista olen lukenut, he eivät ole olleet sotilaita, eikä sotilasorganisaatiosta.


      • exä.
        ==== kirjoitti:

        Ei pidä vetää hernettä nenään, jos joku kysyy täsmennystä asiaan.

        Ketjussa käsitellään rauhanturvaajien mahdollista osallistumista tähän organisointi juttuun. Sanoessasi "suurin osa Albanian puolelta" voi jonkun mielestä(joka on ehdottomasti sitä mieltä, ettei Kosovon albaanit organisointiin osallistu)kuulostaa siltä, että jäljelle jääneen osan organisoinnista hoitaa rauhanturvaajat.

        Kyllähän se rauhanturvaajan arki on paljolti ajan kuluttamista (pornolehtiä, pornofilmejä, sexyjen julisteiden laittamista esille...)
        Itsekin sen verran "alhaalla" olleena tiedän että Kosovossakin Skopjeen ja Pristiinaan lähdettiin pääasiassa katselemaan kauniita hoikkia ja tummia naisia. Jotkut uskalsivat jopa bordelleihin...
        Tosiasiassa oikeat hommat olivat vähissä ja hyvä niin...tulipahan Audi haettua =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe