Kastellinhan saa pystytettynä eri valmiusasteisiin ja siitä sitten yleensä jatketaan itse rakentaen. Mutta onko kukaan palstalaisista teettänyt Kastelli-taloaan esim. täysin valmiiksi? Ja olisiko tuollaisessa toteutustavassa mitään järkeä verrattuna esim. Avainkotiin tai muuhun muuttovalmiiksi rakennettuun? Itselle tulee ainakin mieleen muutosten ja omien toiveiden helppo toteutus kun kerran pre cut-tikkujen kanssa puuhastellaan.
Kastelli valmiiksi teetettynä?
6
2568
Vastaukset
- järkee vai ei
Jaa,että avaimet käteen? Mieti nyt vähän,jos on millä miettiä?
- joku++
teettää valmiiksi asti mutta kukkarolle se on käynyt rankasti. Siis kastelli on hyvä jos itse tekee suurimman osan ainakin sisätöistä.
- rakennutin
hoviherra 120 järvenpäähän avaimet käteen,jos tonttia ja kunnan liitosmaksut ei lasketa mukaan niin talomme tuli maksamaan 240 000 euroa.
- duunari
ei sen enempää kuin muutkaan avaimet käteen talot.
- tosin
hyväksi harmaan talouden antimia,eli jos tohon vedetään noin 50 % päälle niin se lähentelee aivaimet-käteen-kuitilla...
- Onkohan se näin ?
Jos haluat Kastellitalon valmiina, niin katsoisin
D-talon katalogia, koska rakennsutapa ja materiaalitkin ovat lähes samoja. Iseasiassa näiden merrkien Kastelli D-talo ovat lähtöisin samasta vanhasta firmasta "Mittavatalot". Tiet jossain vaiheessa erosivat.
Nyt firmat ovat varmasti jo myyty eteenpäin (ainakin D-talo on).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117