Ostan avokypärän.

Jappe

Arai tai shoe:n avokypärät koko M kiinnostaisi.
Siis,sellainen perinteinen,ei mitään visiiri-himmeliä.Voit tarjota myös muun merkkisiä,jossa
on D lenkki kiinnitys.Ja musta väri olisi plussaa.

9

3482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska aiot syödä

ötököitä ensi kesänä?

• -kooma-kalle-

Just! Tollasia huomautuksia esittää vain tyypillinen nettibikeri joka on vihdoin jopa saattanut hankkia pyörän ja vimpan päälle ajokamat, mutta joka ei vielä tiedä, että ei oikeasti tiedä motorismista tai mp:n ajamisesta yhtään mitään.

• kutsinkuski

On paras avokypärä mitä minä oon päässäni pitänyt ja muutaman olen jo ostanut. Ei ihan uusinta mallia, mutta ALL RIGHTiltä hesasta varmaan vielä löytyy (tai Motosta Seinäjoelta). Ellei sitten niin hyvää säkää että joku semmoisesta virheettömästä luopuisi..
      on siinä parinsadan ekun arvoinen uutena.
      Ja sitten tuolle välihuomauttajalle, joka akvaariosta haluaa maailmaa kattella, en umpikypärää päähäni laita..ennemmin ajelen pipo päässä...toki mulla on takavuosilta shubertin profil 1:nen, mutta ostin halvalla ekan avokypärän ja siitälähtien on umpipotta maannut komeron hyllyllä, eli ellet uskalla ajelusta nauttia tai muovihimmelillä matkaat..ei sulla toki muuta vaihtoehtoa olekkaan.

• Mää

Onhan avopotta tyylikäs ja hieno, mutta vesisateella todella ikävä, on kuin neuloilla pisteltäisi kasvoihin, Kokemusta on.
        Ja kylmällä kelillä mielummin laitan umpipotan vaikka kuinka olisi tyylirikko, on se niin paljon mukavampi ajaa kun ei ole koko ajan kasvot jäässä.

• mullakin .
        Mää kirjoitti:

Onhan avopotta tyylikäs ja hieno, mutta vesisateella todella ikävä, on kuin neuloilla pisteltäisi kasvoihin, Kokemusta on.
        Ja kylmällä kelillä mielummin laitan umpipotan vaikka kuinka olisi tyylirikko, on se niin paljon mukavampi ajaa kun ei ole koko ajan kasvot jäässä.

öpaut 16 vuoden kokemus..ja avokypärä sopii pyörään, missä on kunnon plexi edessä..ja olen eräitä kertoja sateessakin ajanut..siis tosihuonoissakin oloissa, kun avokypärästä vielä erottaa tien...umpikypärä on siinä tilanteessa jo visiiri huurussa sisältä ja märkä ulkoa..mutta näähän on ns. makuasioita.. ja kuten totesin..hieman riippuvaisia pyörämallista..ei yksikään kyykkykuski laita avokypärää, koska normaalihemmolta salpautuu henki ajoviimassa jo 100:sen nopeuksilla..

• Jappe

Niin,tiedustelin lähinnä käytettyjä kypäriä,jos
      joku luopuisi sellaisesta passeliin hintaan.
      Tiedän hyvin,että kaupasta saa pottia jos jonkinlaisia,kun lataa tiskiin 200-300 euroa.
      Jotenkin arvasin,että tämä on väärä foorumi.Täällä keskustelevat ns.UFO-motoristit,jotka pukeutuvat sähkölämmitteisiin AIR-Bag kumipukuihin.Itse kuulun siihen "häpeälliseen " joukkoon,joka ajaa farkut jalassa ja välittää vitut siitä,jos tulee itikka naamaan tai tippa silmään.
      Ps.20 vuoden kokomus avokypäristä ja myös ahdistavista umpiruukuista!!
      Näkemiin ja KIITOS.

• Mää

...Jopas oli heikkohermoinen kaveri tämä Jappe.

• proteesi

jos ajattelet järkevästi niin älä aja jetti päässä.ajoin 1982 kolarin polkupyöräiliän kanssa ja allani xs650 Jytä jamppu.lensin pää edellä asfalttiin ja taju pois 3vrk ja leuka suojus mikä on integralli kypärässä kului puhki 3cm alalta.ja muut syvät naarmut jola puolella pottaa.jos olisi ollut jetti päässä niin ala leuka täysin murskana.annoin kyseisen kypärän Auto kouluun havainto välineeksi jotta kannattaa pitää mielluummin koko kypärää sen turvallisuuden vuoksi.ps harrastin m-pyöräilyä 16 vuotta.HIENO HARRASTUS JA KOPPA KUNNOSSA.HUOM.vauhtia oli vain 50 kymppiä.

• hemppa

fillaristin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe