Moikka! Tarvisin apua mua pitkään jo vaivanneeseen ongelmaan:
Joskus kesän jälkeen mulle on alkanut tulla sellasia outoja punasia viivoja reisien sisä puolelle (myös vähän ulkopuolelle ja pakaroihin) ja ne ovat mielestäni vaan lisääntyneet kokoajan!
Mistä voivat johtua? ja miten voisin hoitaa ne pois?
Ennen olin hoikka tyttö, mutta lihonut aika paljon kesän aikana ja olen kesästä lähtien harrastanut liikuntaa enemmän, joten voiko se olla syynä? vai onko se jokin vakavampikin sairaus?
Toivottovasti joku osaisi vastata..
Punaiset viivat reisissä!?
4
5897
Vastaukset
- Viivi
Veikkaan :)
- teinitytön äiti
niitä sanotaan raskausarviksi, mikä johtuu siitä että nopeasti lihoo, ihon kudokset ikäänkuin repeilee, ajanmittaan ne vaalenevat itsestään eivätkä ole mitenkään vaarallisia.
Tavallisia ovat nuorilla naisilla jolloin vartalon muodot tekevät nopeita muutoksia.
Liian kireät farkut yhdistettynä koulun pulpetissa istumiseen edistävät näitä ruoskanjälkien syntymistä, vaalenemiseen menee noin vuosi-kaksi.
Tervetuloa naiseksi;)) - myy
Minullekin tuli aikoinaan muutamia lisäkiloja murrosiän loppumisen ja pillereiden aloittamisen jälkeen, jotka aiheuttivat reisien sisäpuolelle juuri noita raskausarpia kun iho venyy. Ei siihen kuole vaikka eihän ne kauniita ole =)
- Anonyymi
Ne ovat ihon repeämiä, yhtäkkisen painon nousun seurauksena. Ne haalenevat ajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212