Jos ja kun täällä on kutos-potterin lukeneita haluisin mielipiteitä ja kaikkee muutaki keskustella liittyen Pottereihin (eteenkin tuohon kutoseen). Ja tääl vois sitten kertoo mitä haluu eikä tarttis pelätä, et joku menettää lukuintonsa...
KUUDES Harry Potter!!
6
756
Vastaukset
- gööt
hä?? mitä tarkotat??
- Nimetön
Siis halusin vaan keskustella Harry Pottereista niiden kanssa, jotka ovat jo lukeneet tuon 6. Harry Potterin.Jos ihmettelette, et miks oon nyt nimetön niin mä poistin sen mun entisen käyttiksen ym. Kun tuli vähän ongelmii. Nyt päätin esiintyä täällä vaan nimettömänä...
- No ihan hassahtanut
No kirjan alku on aika tylsä. Dumbbis tulee käymään katsomassa Harrya ja taikaministeri vaihtuu sitten Harry huomaa: kuinka viistokujalla on lähtenyt tyyppejä Voldenpuolelle ja sauvan tekijä on kadonnut
ja olikohan se lupin toteaa jotain tälläistä. Sitten
uusia kuolonsyöjiä on kerääntynyt voldun puolelle ja sitten Lordi voldemort tappaa erään...- hänet
dd ku9leee
- voldemort
ei voldu tapa ketään vaan kalkkis tappaa..
- Nimetön
No, siis olen samaa mieltä kanssasi siitä, että alku oli tylsä. Mutta mun mielestä loppu korvas sen hyvin. Niin siis olen lukenut tuon kirjan englanniksi, muut suomeksi. Oliko teillä muilla mitään ongelmia tuon englannin kans? Mul oli aina välillä, kun ei oikein tiennyt, että kenestä/mistä siinä oikein puhuttiin.. Sainpa kuitenkin luettua ja hyvähän se oli niin kuin edeltäjänsäkin... Tosin odotan kuitenkin tuota suomennosta, että pääsen lukemaan myös ne kohdat joita en ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733