Olen 22- vuotias lähihoitajakoulutuksen omaava nainen, joka kaipaisi sijaisuuksien tekemisen lisäksi hieman lisäansioita.
Kokemusta lastehoidosta on; työharjoittelut päiväkodissa(3-5 vuotiaiden ryhmässä) ja iltapäiväkerhossa, myös nuorten kehitysvammaisten parissa (yhteensä näitä n.3,5kk). Lisäksi olen tehnyt satunnaisia hoitokeikkoja perheisiin(10kk-2v lapsia). Kokemusta myös kummilasten ja kavereiden lasten hoidosta:)
Jos perheessäsi on eläimiä, myös niiden hoito sujuu - omaan myös sille alalle koulutuksen, ja itsellä on kissoja ja kani.
Asun Hervannassa, ja kuljen bussilla. Palkkana olen pitänyt 7e/h.Jos sinulla on enemmän lapsia kuin kaksi, toivoisin vielä korvausta 3e/h. Lisäksi matkat (eli täällä tampereen alueella 4e, tai jos yöbussilisää niin 2e).
Olen luotettava ja rehellinen, ja tulen hyvin toimeen lasten kanssa. Lähetä sähköpostia, jos kiinnostaa. Voin lähettää sähköpostitse sitten yhteystietoni. En valitettavasti pääse kovin usein koneelle, eli vastaus voi hieman kestää.
[email protected]
Ps. Voin hoitaa lapsia myös kotonamme, meillä on tosin 4 kissaa, jotka ovat lapsille ihan ystävällisiä, tai eivät juurikaan lapsia huomioi.
tarvitsetko lastenvahtia/TRE
Anu
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760