460 GLE on ja siinä on onkelma valon heijastimien kanssa. Oon vaihtanu siihen hyväkuntoset lasit, mutta heijastuspinnat ei oikeen kelpaa, ei kuulemma oikeen anna kuviota, näin sanottiin katsastuksessa. Siinä on jo 50% kirkkaammat polttimot ja nyt hyvät lasit, mut mites nyt noitten heijastuspintojen kanssa? Auttasko, jos ottas ne ierti ja koittas kiillottaa esim. kromitahnalla tai entäs tämä köyhän miehen kromitahna, eli alumiinifolioo palanen ja coca colaa ja sillä hankais? Koko systeemit lasineen, heijastinpintoineen kaikkineen maksais uutena n. 700 eur. ja pelkät heijastinpinnat 125 eur kipale ja tottahan sitten vielä sekin, että minun tapauksessa molemmat on samentuneet, niikun katsastaja sanoi.
Mitäpä sanotte, auttaako kiillotus? Tosin ei jälkinäyttöä tarvia tehä, se oli vaan korjauskehotus, tosin se korjauskehotus on annettu jo pari kertaa aiemminkin, luulin vaan, että toi lasien vaihto auttaa (entiset lasit oli nimittäin huonokuntoiset).
Neuvokees vähän...
trumpetti
2
482
Vastaukset
- Volvo-man
Että unohdat nuo jipot sun muut kommervenkit Valokuvio ei ole entinen noiden toimenpiteiden johdosta joten Motonetissä Volvo 440 92--93 ja 460 90--93 H4 194 € ja Volvo 440/460 94-- H4 224 €
Eli uusilla tuikuilla pääset helpommalla vioista eroon - Putte
Hinkka vaan niitä umpion pohjia, ainakin jollain väkevämmällä kuin vesi. niin saat sen umpion POHJAN todella näkyviin, eli kaikki heijastin pinta lähtee, jos muuta kuin vettä käyttää, eli osta uudet,ei maksa mansikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399