Alla vähän jo liipattukin mutta tässä oma puu tälle.
Oma mielipide:
1. Innuendo (ei voi mitään)
2. I Want to break free (hauska)
3. Breakthru (biisi ja video sopii täydellisesti yhteen)
Paras video?
9
1225
Vastaukset
- Johnny boy
Queenillä on hyviä ja huonoja videoita mutta parhaita on:
Uno: I want to break free, oh yes
Two: bohemian rhapsody
tre: these are the days of our lives
nelijä: I'm going slightly mad
Näin- MaGe
Invisible Man ja Miracle ovat parhaimpia, mutta on niitä muitakin hyviä videoita!
- Minnuli
Paras video mun mielestä on these are the days of our lives. Se on jääny niin kuin valokuva mieleeni. Aivan paras!
- scaramouche_
Oma suosikkini on ehdottomasti I'm Going Slightly Mad. ^___^
Toinen mahtava on Under Pressure.
- Vertti
En ole nähnyt kun Bohemian rhapsodyn ja olihan sekin hyvä ja katsomisen arvoinen. Itse ainaskin pidän.
Aion kuitenkin tuolta pukilta pummata tuon Video Hits, 2. Sitten osaan sanoa paremmin.
:D - .slightly mad.
Tämä on aika vaikea kysymys. Nyt kai on tarkoitus mainita niitä omasta mielestä oikeasti hyviä videoita... koomisimmat videot voisi kyllä myös listata erikseen, monet 70-luvun halpisvideot tyyliin We will rock you ja Crazy litlle thing called love kyllä kuuluisivat sen listan kärkipäähän ilman muuta. :D
Mutta vakavammin miettien, parhaita Queenin videoita ovat ehkä
1. I'm Going Slightly Mad (visuaalisesti upea, persoonallinen, loistavan ironinen!)
2. Under Pressure (Juuri tämän kaltaisia älykkäitä videoita ei enää tehdä)
3. Innuendo (Taidetta.)
4. I Want to Break Free (Legenda. Aikanaan varsin rajoja rikkonut, olisiko monellakaan bändillä pokkaa tehdä vastaavaa?) - Sammy who was low
Play The Game on mun lemppa. You're My Best Friendissä ne kynttilät sopii tunnelmaan enemmän kuin loistavasti. :)
- daffodil
elikkäs I'm Going Slightly Mad.
aivan upea. - queen juu
daffodil kirjoitti:
elikkäs I'm Going Slightly Mad.
aivan upea.I'm going slighty mad on ehkä paras ja I want to break free toisena. The show must go onia katsellessa tulee ikävä freddietä... ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171116124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133688Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272650Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2582591Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51835- 2091348
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491254- 721200
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591089Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771039