Hei kaikki auttavaiset henkilöt!
Olen aikuinen nainen (eli lue 50v) minusta itsestäni tuntuu. että olen parhaassa iässä lienenkö sitten väärässä.
Kertokaa minulle onnettomalle yksinäiselle, missä minä edes pienen pienellä mahdollisuudella voisin törmätä mukaviin miehiin Mikkelissä.
Ihan ensiksi jos ajattelit vastata vaikkapa K....A niin ole kiltti ja anna joku muu vaihtoehto, ei sillä etten tykkäisi tanssia, mutta vaikuttaa aika pinnalliselle paikalle
Ja sitten ehkä tärkein miten saisi miehen tekemään lähempää tuttavuutta kun tuntuu, että he kyllä hymyilevät ja vaikuttavat hiukan kiinnostuneilta , mutta, mutta... enkö minä osaa antaa oikeita signaaleja.
Jään innolla odottelemaan mahdollisia vinkkejä minne minun kannattaisi suunnistaa.
Vapaa mies / vapaa nainen....
Se vapaa nainen
2
666
Vastaukset
- Mikael
jos tavaataan jossain?
- tietysti
Kyllä me varmaankin jossain tavataan, ehkä sinä olet se kauniisti hymyilevä mies, joka myös on minun laillani ujo eikä uskalla tehdä aloitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770