..Mulle niistä poretableteista!?
Mistä saa? (luontaistuotekaupoista?)
Miten niitä käytetään?
Myydäänkö alaikäisille?
Ihan asialliset vastaukset ois tervetulleita!
Kertokaa!..
16
2298
Vastaukset
- .....
www.justfuckingoogleit.com
kaikki tiedot mitä tarvitset. ne ei muute välttämättä tehoo niin hyvin, kun luvataan...ei ne mitää laihdutuslääkkeitä ole! - melkein kokeillut
Kyl niitä poretablettei myydää alaikäsille ei niis oo mitää ikärajaa siis.Niit saa esim. apteekist.On olemas semmosii ku pepci duo,pepsi.ranixal...Ostin just vähän aikaa sit ranixalii mut en oo viel kokeillu.Se makso 7e ja siin on 10tablettii.Se tabletti pistetään vaan lasilliseen vettä ja odotetaan et se on kokonaa sulanu ja sit sen voi juoda.Kannattaa kysyy farmaseutilt apteekist eli niilt valkotakkisilt nimittäin ne tietää paremmin.Kysyin itsekin.Rohkeasti vaan!Siitä en voi sanoa miten ne tehoavat kun en ole vielä kokeillut kun tällä hetkellä syön ruuansulatuslääkkeitä sekä ulostuslääkkeitä niin en oo viittiny ottaa montaa eri lääket samaa aikaa ja jos niil onki sit jotain haittavaikutuksii esim.pienentää tehoo...
- Lance
... niitä saa siis ilman reseptiä? Hyvä.
Kiitos! - Ole hyvä!
Lance kirjoitti:
... niitä saa siis ilman reseptiä? Hyvä.
Kiitos!Kyllä saa ilman reseptiä.Minkä ikänen olet?Mä oon 15 vuotta.
- Mia84
Ole hyvä! kirjoitti:
Kyllä saa ilman reseptiä.Minkä ikänen olet?Mä oon 15 vuotta.
Miksi/mihin te haluatte käyttää poretabletteja?
- Lance
Ole hyvä! kirjoitti:
Kyllä saa ilman reseptiä.Minkä ikänen olet?Mä oon 15 vuotta.
..olen 16 ja asun yksin eli kerrankin saan syödä mitä haluan tai olla syömättä kun ei ole ketään vahtimassa:)
- Lance
Mia84 kirjoitti:
Miksi/mihin te haluatte käyttää poretabletteja?
Ne estää osaa ruuasta imeytymään. En vielä tiedä toimiiko ne todella, mutta yrittänyttä ei laiteta..
- nykyään kokenut!
Lance kirjoitti:
..olen 16 ja asun yksin eli kerrankin saan syödä mitä haluan tai olla syömättä kun ei ole ketään vahtimassa:)
Vähänkö mäki haluisin sillee ettei ois ketää vahtimas millon syö ja on syömättä ja kuin paljon syö.Millon muutit yksin asumaan?Asutko niiku yksiös ja mis päin ja kuin paljon sul on vuokra?Entä kuin mont neliöö siin on?Ootko lukios vai amikses?Käytkö töissä?Sori jos kuulostaa hirveelt kuulustelult,mutku katoku mä yritän kans muuttaa mahdollisimman pian pois kotoo,nii ois vaan kiva tietää et paljon yksiöt niiku maksaa jne.Ku en haluu asuu kenenkään kans yhes vaan mielummin yksin,varsinki ku tuntee ahdistust jo syö muiden kaa...
- samat suunnitelmat!
nykyään kokenut! kirjoitti:
Vähänkö mäki haluisin sillee ettei ois ketää vahtimas millon syö ja on syömättä ja kuin paljon syö.Millon muutit yksin asumaan?Asutko niiku yksiös ja mis päin ja kuin paljon sul on vuokra?Entä kuin mont neliöö siin on?Ootko lukios vai amikses?Käytkö töissä?Sori jos kuulostaa hirveelt kuulustelult,mutku katoku mä yritän kans muuttaa mahdollisimman pian pois kotoo,nii ois vaan kiva tietää et paljon yksiöt niiku maksaa jne.Ku en haluu asuu kenenkään kans yhes vaan mielummin yksin,varsinki ku tuntee ahdistust jo syö muiden kaa...
kato esim. www.opintoluotsi.fi tai www.hoas.fi...
- Lance
nykyään kokenut! kirjoitti:
.. Muutin yksin tänä syksynä hesaan opiskelemaan (lukioon).
Asun solukämpässä vuokralla (opiskelija-asunto)Mulla on siis pieni keittiö ja mun huone on n. 13 neliöö..
Ihan hyvin tulee toimeen, meillä on 2 vessaakin:) Ei oo liian kallis, riippuu tietenkin kämpästä. Opiskelija-asunnot on tottakai halvempia kun "normaalit" asunnot. Mun vuokra on n. 300e/kk.
Mä saan asumislisää ja sit ku lapsilisää ei enää tule niin opintotukea.
Mä kävisin töissä jos koulu ja treenit ei veis mun kaikkea aikaa.
Toi on kyl ihan kiva kämppä, ja ei tarvi syödä kenenkään toisen seurassa jos ei halua. Paitsi silloin kun käy kotona.. - edelleen kokenut
Lance kirjoitti:
.. Muutin yksin tänä syksynä hesaan opiskelemaan (lukioon).
Asun solukämpässä vuokralla (opiskelija-asunto)Mulla on siis pieni keittiö ja mun huone on n. 13 neliöö..
Ihan hyvin tulee toimeen, meillä on 2 vessaakin:) Ei oo liian kallis, riippuu tietenkin kämpästä. Opiskelija-asunnot on tottakai halvempia kun "normaalit" asunnot. Mun vuokra on n. 300e/kk.
Mä saan asumislisää ja sit ku lapsilisää ei enää tule niin opintotukea.
Mä kävisin töissä jos koulu ja treenit ei veis mun kaikkea aikaa.
Toi on kyl ihan kiva kämppä, ja ei tarvi syödä kenenkään toisen seurassa jos ei halua. Paitsi silloin kun käy kotona..Mitä sä harrastat,ku kerroit käyväs treeneis?
- kerran kokeillut
Lance kirjoitti:
Ne estää osaa ruuasta imeytymään. En vielä tiedä toimiiko ne todella, mutta yrittänyttä ei laiteta..
Mitä se auttaa sua jos ruoka mitä sä syöt ei kokonaan imeydy?Auttaaks ne laihtuu vai mitä?Miks sä haluut et osa ruuast ei imeydy?Mitä hyötyy siit on sulle?
- Lance
edelleen kokenut kirjoitti:
Mitä sä harrastat,ku kerroit käyväs treeneis?
..Mä tanssin balettia ja nykytanssia. Ne vie paljon aikaa ja ne ei oo harrastuksia vaan toivottavasti mun tuleva ammatti:)
- utelias
Lance kirjoitti:
..Mä tanssin balettia ja nykytanssia. Ne vie paljon aikaa ja ne ei oo harrastuksia vaan toivottavasti mun tuleva ammatti:)
Mitä se auttaa sua jos ruoka mitä sä syöt ei imeydy?Auttaaks ne laihtuu vai mitä?Miks sä haluut et osa ruuast ei imeydy?Mitä hyötyy siit on sulle?
- vaan
tiedoks että mitkään "lääkkeet" ei estä ruokaa imeytymästä. ulostus ja ruuansulatuslääkkeet vaan nopeuttaa ruuan sulamista. kaikki sama imeytyy silti, oikeesti. niitä käytetään mm.ummetukseen, saadaan uloste löysemmäksi jne. LUE:eivät siis mitenkään laihduta.
poretablettejen, närästyslääkkeiden mekanismista en tiedä muuta kuin että ne auttavat närästykseen eli LIIKAhappoisuuteen. niissä ei ole mitään maagisia laihdutusaineita..ei todellakaan.
mikäli ruoka-asiat ovat vaikeita, suosittelen kotona asumista vielä pari vuotta.- Lukenut
Epäilisin tehon perustuvan siihen, että poretabletit estävät happoisuutta, jolloin ruoka ei sula normaalisti. Kaikki biologiaa lukeneet tietävät, että monien ravintoaineiden pilkkomiseen ja sitä kautta imeytymiseen tarvitaan happoja. Jos niitä ei ole, ruoka (tai osa siitä) kulkee ruuansulatuselimistön läpi imeytymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025