On se hienoa että HIM on suomalainen.
hienoa
6
537
Vastaukset
- vaan se hävettää
nyt kaikki luulee, että suomalaiset on transuja ja nössöjä jotka lauleskelee pikkutytöille rakkasulauluja
- mielipidekysymys
ei se hävetä... oletkos käynyt katsomassa miten him on uudella levyllään sijoittunut erilaisilla ulkomaalaisilla listoilla? tietenkin se on sitten oma mielipiteesi, mutta monet kyllä pitävät himistä.
- bonnieh
mutsis on transu.
- mutsini
bonnieh kirjoitti:
mutsis on transu.
on kuollut
- lilylazer
Ja mitä pahaa on pikkutytöissä?
- HiM fani
Se että Him on suomalainen bändi tulee olla vaan ja ainostaan ylpeä. Him on maailman ihanin bändi...ne soittaa niin ihanaa musiikkia. Lisäksi ne levittää Suomi kuvaa maailmalle.Ja mä en ymmärrä miten joku voi yhdistää HIMin tai Ville Valon transuihin????HÄ? No siis joka tapauksessa ollan ylpeitä että ollaan suomalaisia ja Him on suomalainen bändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848