kadotettu kyky ?

marjoli

Voi olla, että tämä on väärä foorumi, mutta kun en parempaakaan löytänyt, niin tässä tarinani.
Lapsena ja nuoruudessani näin aina aurat kaiken elollisen yllä (en ihmisten, muuta kuin hyvin harvoin). Luulin, että niiden näkeminen on ihan luonnollista enkä niihin koskaan sen kummemmin puuttunut..ennenkuin muutama vuosi sitten, kun tulin sanoneeksi eräälle ihmiselle, että näetkö tuo?
Hän kysyi, että minkä..ja minä sanoin, että tuon kehän tuon puun ympärillä. Ihmettelin sitä kehää siksi, että se ei enää ollut samanlainen kuin ennen. Se oli ohentunut. Ja mietin, oliko puu kuolemassa tms....
Tuo ihminen sanoi, että on harvinaista nähdä auroja kasvien ympärillä. Ja minä kun en edes tiennyt nähneeni auroja. Ne olivat minulle vain jotain merkkejä siitä, että kasvit elävät.
Nyt en niitä heijastumia enää näe kuin poikkeustapauksissa.
Olenko kadottanut kykyni vai oliko sitä edes olemassa?

3

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen

Lapset kuulemma aistivat yhta sun toista herkemmin...itsekin juttelin jonkinlaisille "mielikuvitushahmoille" lapsena ihan tosissani...mitapas jos ne olivatkin enkeleita/henkioppaita...?

• Marjoli

Voi olla noinkin. Lapsena näin niitä, mutta en niistä piitannut, koska niinkuin kirjoitin, luulin, etä kaikki näkevät.
        Kummallista vain, että näin niitä aikuisenakin..ja vielä silloinkin luulin, että kaikki niitä näkevät. Joten ei se ihan sitä lapsen viattomuutta voi olla.
        En ihan osaa verrata niitä enkelijuttuihin. No, en ole koskaan tosin tullut ajatelleksikaan juttua siltä kantilta.

• kommentoija.... X

Ai. Olen kuullut että on hyvinkin tavallista että lapset näkevät henkiolentoja ja auroja, mutta myöhemmin tuo kyky katoaa. Kun muut eivät näe, niin saattavat sanoa että ei siellä mitään ole tms.

toiseksi..

Olet kadottanut tilapäisesti kykysi "saastutettuasi" kehosi esim. mahdollisella liharuualla, kuumennetulla ruualla, kaikella negatiivisella mitä tästä maailmasta imemme, kemikaaleilla, hajusteilla, rokotuksilla jne. Eli luontainen herkkyys on hävinnyt.

Erään afrikkalaisen mukaan valkoisen miehen rokotuksia on syytä välttää koska ne sulkevat henkisen silmän. Jossain kylässä lapsiin jopa poltettiin rokotusarpia todistamaan että kyllä ne on rokotettu.

Itse puolestani olen alkanut nähdä auroja otettuani Etherium Goldia ja siirryttyäni elävään ravintoon. Näkökyky tuntuu voimistuvan puhdistumisen ja henkisten harjoitusten (esim jooga, meditointi, paastot) johdosta.

Että ei muuta kun etsimään sitä todellista itseäsi!

Astro.fi, aikainviisaus.net, joku reikifoorumi tms voisi olla parempi paikka vastauksille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe