Kävin alkuviikosta neuvolassa ja se terveydenhoitaja sano, et mulla on niinku ilmatasku mahas....eli onko jollain tietoa, että mitä tuo mahtaa tarkoittaa ja onko kellää samaa kokemusta.
En tiedä johtuuko se raskaudesta vai onko mulla ollut se jo 5 vuotta, kun maha rupes yhtenä yönä turpoamaan ja nyt sitä on siittä asti ollu vuorokauden ympäri.
ilmatasku
3
644
Vastaukset
- """"
niin,en tiedä, mut olis varmaan kannattanut kysyä siellä mitä mahtoi tarkoittaa..joka tapauksessa mulle sanottiin tuohon tyyliin kun katsottiin vatsan päältä ultralla kohtua, että siellä on ilmatasku eli tarkoitti sitä että sinne on alkanut raskaus,että se ei ole kohdun ulkoinen.mun raskaus niin alussa ja kohdun asennon takia ei hirveesti näkynyt vielä kaikua.
- karvapallo
mulla ei ultrassa ole todettu ilmataskua lainkaan ja ehkä mun pitää sitte lääkäriltä kysyä, kun mulla on aika kahen viikon päästä.
- karvapallo
Rv on jo 27 2, joten aattelin vaa sen takii et voiko se olla vaarallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034