Mun meis uhkaa purra mun vaatteita.
väkivaltanen mies
7
622
Vastaukset
- sinullekin ;))
anna sen purra niitä sitten. tuskinpa se niistä paloja irti saa... tai ana sille jotain vanhoja vaatteita purtavaks, niinkuin minäkin annoin vanhat kenkäni koiranpennulle purtavaks. :))
- Marge
niin, ootko varma ettei se ole koira?
- vinkkiiii
Mun mies kuitenkin repii ne ekana veks nähdäkseen kauniin vartaloni ;))))
- se jonggi
H5N1
- NasMy
Heh :)))
- LCF
se on kauheen väkivaltasta, jos puree mun vaatteita... mää kysyin siltä että jos lupaat olla purematta mun vaatteita niin annan sille! Onko se sitten oikein ;)
- ..riippuu..
..kuinka roikkuu, tuota... oikeasti jos näin on niin, maantielle vaan, eikö sitä pitäis jo heti havaita jos väkivaltaisuuteen taipumusta on, kun osaa oikeaan asiaaan kiinnittää huomiota niin välttyy tuolta, tuollaiselle miehelle antaisin turpaan heti, jossain on kehitys mennyt pahasti vikaan, jos naiselle pitää tällaista osoittaa. Normaali mies ei tuollaista tee, haetko itse vaikeuksia? Jos niin on, niin omapa on osasi, ei ole syytä valittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756