Blogspot ja Vuodatus.net ovat molemmat olleet mielestäni loistavia. Vuodatus bugasi vähän aluksi mutta on nyt toiminut jo vuoden verran ilman mitään ongelmia. Nopea, luotettava ja helppokäyttöinen.
Admin pistää myös sql dumppina blogin sisällön sulle jos haluat ottaa backupin arvokkaista hengentuotoksistasi.
Vuodatus.net blogipalvelu
15
3564
Vastaukset
- Pettynyt
Vuodatuksen laskuri on ollut säpäleinä jo VIIKON, eikä ylläpitäjä saa sitä korjattua! Miten vuodatukseen koodataan laskuri?
- Mika84x
Define laskuri.
Tarkoitat ilmeisesti sivunlatauksia laskevaa kuvaa tms.
No noita on netti pullollan, pistät css pohjaan suoraan sen niin homma on sillä selvä. Tosin kyllä se Tuomas sen korjaa kun ehtii. Ilmeisesti on ollut vähän kiireitä kaverilla kun ei ole hetkeen mun maileihin vastannut. Yleensä vastaukset on tullut todellakin yllättävän nopeasti kuten kunnon nörttikoodarilta pitääkin. ;)
Tosesta projektista voi pistää välikommentiksi että kooderin pitää olla valmis korjaamaan 24/7 ja välittömästi. Tässä just olen kahta kooderia potkinut koko viikonlopun että saisivat systeemit kuntoon maanantaiksi, katsotaan mikä on tilanne kun en ole sentään jatkuvasti jaksanut kysellä että joko toimii. - Pettynyt
Mika84x kirjoitti:
Define laskuri.
Tarkoitat ilmeisesti sivunlatauksia laskevaa kuvaa tms.
No noita on netti pullollan, pistät css pohjaan suoraan sen niin homma on sillä selvä. Tosin kyllä se Tuomas sen korjaa kun ehtii. Ilmeisesti on ollut vähän kiireitä kaverilla kun ei ole hetkeen mun maileihin vastannut. Yleensä vastaukset on tullut todellakin yllättävän nopeasti kuten kunnon nörttikoodarilta pitääkin. ;)
Tosesta projektista voi pistää välikommentiksi että kooderin pitää olla valmis korjaamaan 24/7 ja välittömästi. Tässä just olen kahta kooderia potkinut koko viikonlopun että saisivat systeemit kuntoon maanantaiksi, katsotaan mikä on tilanne kun en ole sentään jatkuvasti jaksanut kysellä että joko toimii.Minun kärsivällisyyteni vuodatusta kohtaan on hiipumassa. Tilastojen seuraaminen on mielenkiintoista ja harmittaa noin pitkä katkos. Toki nostan hattua Tuomakselle, että hän viitsii tarjota muille tällaisen palvelun?!
Miten aivan tyhmälle nörttitaidottomalle selvittäisit miten saan laskurikoodin asetettua vuodatuksen sivulle, mihin ja miten tarkalleen?
Sivuihin vai laatikkoon, niissä on pieni tila enkä saa sitä onnistumaan. Pitääkö vaihtaa kokonaan toiseeen blogin tarjoajaan.
- Nimetön
Vuodatus.netin tilastointi ainakin on paska. Ollut jo viikon. Mites muilla, toimiiko?
- CounterStrikeri
CounterStrikeri kirjoitti:
http://freelogs.com/create.php
Tuolta saa laskurin jos tarvii...Jees... Toimii...
http://helldesk.vuodatus.net/
Siellä se pilkistää. - Nimetön
CounterStrikeri kirjoitti:
http://freelogs.com/create.php
Tuolta saa laskurin jos tarvii...Miten sä koodasit tuon sivulle? Tuomas ei taida hallita oikein tilannetta! Vähän on viikko liikaa! Vai toimiiko muilla Tuomaksen tilasto?
- CounterStrikeri
Nimetön kirjoitti:
Miten sä koodasit tuon sivulle? Tuomas ei taida hallita oikein tilannetta! Vähän on viikko liikaa! Vai toimiiko muilla Tuomaksen tilasto?
Joo, eli kuten sanottu. Ei toimi tilastot.
Viikko on vähän pitkä aika. Mutta jos logit kertyy voidaan tilastot päivittää ajantasalle myöhemmin -> no harm done.
Laskurin saa tuolta, pistät vaan laskurikoodin suoraan avoimeen laatikkoon.
http://www.freelogs.com/create.php
- Kyllästynyt
Vuodatuksen tilastointi on _yhdeksättä päivää epäkunnossa!!!!!!
Takkuilee, taidan vaihtaa koko blogin johonkin muuhun!- töp
no onko ne tilastot koko elämä? niittenkö takia blogia pidät? joo....kyl se vähän tuppaa harmittaan, mutta elämässä on isompia asioita sentään.
- pesukarhu
töp kirjoitti:
no onko ne tilastot koko elämä? niittenkö takia blogia pidät? joo....kyl se vähän tuppaa harmittaan, mutta elämässä on isompia asioita sentään.
Samaa mieltä. Ihme, että joku voi vetää herneen nenään ja vielä syvälle. Mulle on aivan vitun sama vaikka koko tilastoja ei olisikaan, kirjoitan ihan omaksi ilokseni eikä mun maailma kaadu vaikka kukaan ei koskaan lukisi juttujani. Mutta ollessani avarakatseinen niin ymmärrän niitäkin, jotka tarvitsevat tilastoja pönkittämään... ?
Antakaa nyt vähän joustoa, tuskin kukaan meistä on niin täydellinen ettei olisi mitään ongelmia ja asiat sujuisivat aina/täydellisesti.
Laskekaa vaikka hitaasti kymmeneen! - Nimetön
töp kirjoitti:
Ne on kivoja ja informoivia, ajanvietettä siinä kuin kirjoittaminenkin. Taaskaan ei tilastot eivät ole päivittyneet moneen päivään. Saakohan Tuomas joskus sivustonsa myytyä? Vois jäpe tiedottaa paremmin ongelmistaan! Vähintä!
- Tuomas
Nimetön kirjoitti:
Ne on kivoja ja informoivia, ajanvietettä siinä kuin kirjoittaminenkin. Taaskaan ei tilastot eivät ole päivittyneet moneen päivään. Saakohan Tuomas joskus sivustonsa myytyä? Vois jäpe tiedottaa paremmin ongelmistaan! Vähintä!
"There is no such thing as a free lunch"
- Nimetön
Tuomas kirjoitti:
"There is no such thing as a free lunch"
Joka leikkii ryhtyy se leikin kestäkööt!
Suhtaudut alustalaisiisi alentuvasti!
Tilastojen seuranta on kuitenkin monien mielestä yksi blogien iloista! - Tuomas
Nimetön kirjoitti:
Joka leikkii ryhtyy se leikin kestäkööt!
Suhtaudut alustalaisiisi alentuvasti!
Tilastojen seuranta on kuitenkin monien mielestä yksi blogien iloista!Alentuvasti? Ja mitenköhän?
Tosiasia on se että palvelu on ilmainen, ja se ei tuota minulle rahaa. Luuletko oikeasti sitten että käytän jokaisen hetken siihen että viilaan palvelua?
Ja jos nyppii niin paljon, miksi et vaihda palvelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394