Niin tosiaankin,eilen, vielä aamuyön tunteina elämäni oli silkkiä vaan. Velat olivat muuttuivat saataviksi, ajattelin jo mihin perintä firmaan tänään yhteyttäotan. Tässä kun olen heräilemässä on silkkipukuni muuttunut raskaaseen verkapukuun. Pois oli mielestäni perintätoimistot. Pois yli mennyt Hän! Ei voi muuta toivoa, kuin tuskaton hetki pieni!
Eilen elämä oli silkkiä vaan, mut nyt
9
1194
Vastaukset
- Ei koskaan enää
Otan osaa, mutta kai kankkunen jo alkaa helpottaa näin iltapäivällä?
- Talisker
jälkeen maksa piippaa niin,että sokeat kävelee vierestä päin punaisia liikennevaloissa.
- yönlapsonen
Vätän ehdottomasti sanoja;ei koskaan enää. Näitä sanoja pitäisi meidän kaikkien olla käyttämättä.Syystä,sillä et ikinä tiedä mitä tuleva elämäsi tuo muassaan!K.hellittää
- yönlapsonen
Talisker kirjoitti:
jälkeen maksa piippaa niin,että sokeat kävelee vierestä päin punaisia liikennevaloissa.
On noita putkia eloni aikana ollut liiaksi asti .Ja se selviämisvaihe vierotuksineen on kamala, liikut hulluuden rajamailla, pelkäät ihmisiä vaikket ole edes kärpäsä häirinnyt. Liikkua, se mitä kykenee, on liikuttava aamu-yön tunteina ettei vain vahingossakaan tapaisi naapureita.Semmosta - tämmöstä on juopon elämä!
- muukalainen111
Muukalainen, en kuitenkaan legioonassa palvellut,siitä huolimatta voin ja saan olla muukalainen. Jos ei muukalainen vieraassa maassa", niin sitten olen yksinäinensusi!...--Onni on parfyyni,ei sitä voi roiskia toisten päälle saamatta muutamaa pisaraa itseensä!(W.Shakespeare). Kuitenkin,jos varovasti parfyymiäni heittelen,saamatta pisaraakaan itseeni,niin olisinkohan minä onnettomampi vai liekö peräti onnellisempi? Itsesäälin en parfyyneitäni tuhlaa!!
- Pirre*
muistoilla..
- yönlapsonen
Kyllä minä muistan. Aikoinaan kävimme monet keskustelut. Mieluisaa Sunnuntaita.
- Pirre*
yönlapsonen kirjoitti:
Kyllä minä muistan. Aikoinaan kävimme monet keskustelut. Mieluisaa Sunnuntaita.
en halunnut olla töykeä..olin, muka niiiin vitsikäs...sori.
Hyvää sunnuntaita ja eläkäämme tässä päivässä, ei ole muuta kuin meenneisyys ja tämä päivä, tehdääkäämme siitä hyvä muistella. - yönlapsonen
Pirre* kirjoitti:
en halunnut olla töykeä..olin, muka niiiin vitsikäs...sori.
Hyvää sunnuntaita ja eläkäämme tässä päivässä, ei ole muuta kuin meenneisyys ja tämä päivä, tehdääkäämme siitä hyvä muistella.OLIT HYVIN KIRJOITTANUT,KUITEN AINA. Eilinen mennyt huomisesta emme tiesä,siis eläkäämme tätäpäivää!
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780