Eilen elämä oli silkkiä vaan, mut nyt

yönlapsonen

Niin tosiaankin,eilen, vielä aamuyön tunteina elämäni oli silkkiä vaan. Velat olivat muuttuivat saataviksi, ajattelin jo mihin perintä firmaan tänään yhteyttäotan. Tässä kun olen heräilemässä on silkkipukuni muuttunut raskaaseen verkapukuun. Pois oli mielestäni perintätoimistot. Pois yli mennyt Hän! Ei voi muuta toivoa, kuin tuskaton hetki pieni!

9

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei koskaan enää

Otan osaa, mutta kai kankkunen jo alkaa helpottaa näin iltapäivällä?

• Talisker

jälkeen maksa piippaa niin,että sokeat kävelee vierestä päin punaisia liikennevaloissa.

• yönlapsonen

Vätän ehdottomasti sanoja;ei koskaan enää. Näitä sanoja pitäisi meidän kaikkien olla käyttämättä.Syystä,sillä et ikinä tiedä mitä tuleva elämäsi tuo muassaan!K.hellittää

• yönlapsonen
        Talisker kirjoitti:

jälkeen maksa piippaa niin,että sokeat kävelee vierestä päin punaisia liikennevaloissa.

On noita putkia eloni aikana ollut liiaksi asti .Ja se selviämisvaihe vierotuksineen on kamala, liikut hulluuden rajamailla, pelkäät ihmisiä vaikket ole edes kärpäsä häirinnyt. Liikkua, se mitä kykenee, on liikuttava aamu-yön tunteina ettei vain vahingossakaan tapaisi naapureita.Semmosta - tämmöstä on juopon elämä!

• muukalainen111

Muukalainen, en kuitenkaan legioonassa palvellut,siitä huolimatta voin ja saan olla muukalainen. Jos ei muukalainen vieraassa maassa", niin sitten olen yksinäinensusi!...--Onni on parfyyni,ei sitä voi roiskia toisten päälle saamatta muutamaa pisaraa itseensä!(W.Shakespeare). Kuitenkin,jos varovasti parfyymiäni heittelen,saamatta pisaraakaan itseeni,niin olisinkohan minä onnettomampi vai liekö peräti onnellisempi? Itsesäälin en parfyyneitäni tuhlaa!!

• Pirre*

muistoilla..

• yönlapsonen

Kyllä minä muistan. Aikoinaan kävimme monet keskustelut. Mieluisaa Sunnuntaita.

• Pirre*
        yönlapsonen kirjoitti:

Kyllä minä muistan. Aikoinaan kävimme monet keskustelut. Mieluisaa Sunnuntaita.

en halunnut olla töykeä..olin, muka niiiin vitsikäs...sori.

Hyvää sunnuntaita ja eläkäämme tässä päivässä, ei ole muuta kuin meenneisyys ja tämä päivä, tehdääkäämme siitä hyvä muistella.

• yönlapsonen
        Pirre* kirjoitti:

en halunnut olla töykeä..olin, muka niiiin vitsikäs...sori.

Hyvää sunnuntaita ja eläkäämme tässä päivässä, ei ole muuta kuin meenneisyys ja tämä päivä, tehdääkäämme siitä hyvä muistella.

OLIT HYVIN KIRJOITTANUT,KUITEN AINA. Eilinen mennyt huomisesta emme tiesä,siis eläkäämme tätäpäivää!

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe