Tämä Oxyskin-tuote on rauhoittanut ihoani tehokkaasti. Tulhetuneita finnejä ei enää ole ja se on myös häivyttänyt arpia. Nyt on toinen purkki menossa. Suomalainen tuote, suosittelen kokeilemaan!
http://www.kolumbus.fi/lahtin/teksti7.htm
Happigeeli
11
3166
Vastaukset
- Tässä
parempi linkki.
http://www.oxymagnet.com/comersus/store/comersus_dynamicIndex.asp - tehokkuus
perustuu siihen, että Aloe Veran ansiosta se imeytyy nopeasti verilihaan saakka. Viikon käytön jälkeen pitäisi alkaa jo näkyä selkeitä paranemisen merkkejä. Minulla se auttoi siis selän pahaan akneen. Mikään muu tökötti ei ole vielä tepsinyt, mukaanlukien apteekin kuivattavat tökötit.
- inc
Olisiko joku purkin omistaja niin ystävällinen, että laittaisi inc:in tänne. Rasittaa tommoset kosmetiikkamyyjät, jotka ei ilmoita tuotteen sisältöä. Allergiset ja herkkä ihoisetkin voivat olla asiakkaita. Hei muutes, onko joku kokeillut noita happitippoja? Joku aussilainen keksintö. Lupaavat nimittäin aika mukavia kun googletin ja löysin kotisivun. On siellä käyttäjienkin kokemuksia, mutta jotenkin tulee aina sellanen fiilis, et joku vaan on pistänyt omiaan.
- juuri
yhden purkin. Olen kyllä jo pikkuhiljaa skeptinen kaikkien voiteiden suhteen, mutta jos voide sisältää 70% Aloeta, niin ei se ainakaan pahenna ihoa.
- spurs
Monta kertaa tuolla pestään päivässä 1 vai 2 kertaa?
- pestä
vaan jätetään iholle. Itse olen kaksi kertaa päivässä levittänyt.
- fhadfhsdf
pestä kirjoitti:
vaan jätetään iholle. Itse olen kaksi kertaa päivässä levittänyt.
mistä tota ainetta saa sitten?
- ???
Kuinka nopeasti happigeeli alkaa häivyttää finnejä ja arpia? ja saako oxyskin-geeliä hankittua muualta kuin sieltä verkkokaupasta? on meinaan hiukan kallista tilata sieltä...
- en hoksannut
Aika huono homma kun joutuu tilaamaan vähintään 20e...enkä kyllä löytänyt posti-ja toimituskulujakaan. Vaikka eipä ne yleensää yli 8e ole. Mutta tosiaan kallis kokeilu tulisi.
- ???
en hoksannut kirjoitti:
Aika huono homma kun joutuu tilaamaan vähintään 20e...enkä kyllä löytänyt posti-ja toimituskulujakaan. Vaikka eipä ne yleensää yli 8e ole. Mutta tosiaan kallis kokeilu tulisi.
tilasin happigeelin,vaikka huono juttu oli se et piti tilata vähintään 20e, koska halvin tuotekin oli jotain 8e. Postikulut tais olla n.6e.
- suski
itse tilasin kyseisen tuotteen sähköpostin kautta. tuote maksoi 19 € 4 € postikulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025