ammatit?

pikkunen-härZi

Mitkä ovat härälle sopivia ammateja? Ite oon kuullu nää: maan-viljeliä, kukka-kauppias, kokki, sisustus-suunniteli

10

2191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härtsykän vaimo

Riippuu kyllä ihan siitä mitä itse haluat isona tehdä kultaseni ja mihin ammattikuvaan sovellut :)
      Voidaan tietysti ajatella että tietyllä horoskooppimerkillä on taipumus ajautua tiettyyn ammattiin. Tunnen muutamia härkäimmeisiä ja aika erilaisia hommia tekevät.. Yksi on sihteeri toinen graafikko, kirjakauppias, taidemyyjä jne. Jos horoskooppeihin "uskoo", niin voi toki teetättää itselleen kartan, josta ilmenee koko hoito nousevine merkkeineen ja muine hienouksineen, jotka tietty vaikuttavan koko kuvaan sinusta ;) Mutta yhden neuvon annan, älä noudata orjallisesti horoskooppien antamia ohjeita ja suosituksia. Sinä tunnet itsesi parhaiten ja määräät minne tiesi kulkee..

Onnellista elämää sinulle, rakkautta ja hyviä kokemuksia!

• pikkunen-härZi

joo en mä kyllä ees erityisemmin horoskoopeihin usko mut ois mukava tietää ;) Mut mä oon päättäny jo 12 wuotiaana et musta tulee sisustus-suunnitelia ja piste. =)

• ois kanssa kiva

oppis itekki samalla ;)

• Härkäpä minäkin

Olen tutkinut kyseistä merkkiä ja olen huomannut että härän ominais piirteitä on taiteellisuus, huomaavaisuus ja sympatia.. Luin eräästä härälle suunnatusta opuksesta, että hänellä kukkaset rehottaa, huolellinen raha-asioissa, jossain määrin "ihmisrakas", yms.
      Itselläni kasvit rehottaa ja toimin as. palvelu alalla. Ja olen nauttinut työstäni.. Taiteestakin pidän jossain määrin, tosin itse en ole kovin taiteellinen..
      Vaikuttaako mikään ed. mainituista tutulta? Tosin nuo sain kaivelemalla vähän syvemmältä..

• tevendon9

johtajan rooliin sovi... junttura joka ei osaa mukautua, vaan asiat olisivat aina tehtävä _vain_ ja ainoastaan kuin hän ne haluaa. Vieläpä silloinkin, kun on täysin väärässä eikä asioita voi tehdä niin...

huoh. mieshärät :(

• minä itte
        tevendon9 kirjoitti:

johtajan rooliin sovi... junttura joka ei osaa mukautua, vaan asiat olisivat aina tehtävä _vain_ ja ainoastaan kuin hän ne haluaa. Vieläpä silloinkin, kun on täysin väärässä eikä asioita voi tehdä niin...

huoh. mieshärät :(

Härät tietävät ettei toisten tekeleistä tule kuin sutta ja sekundaa.

• Kiira

Härälle sopii esim. kiinteistönvälittäjän ammatti. Samoin kaikki taiteellisen ammatit, kuten keraamikko.

• Titta

Emmä kyllä kiinteistöistä välitä.
        Vapaa maalari tai vapaamuurarikaan ei oikeen napsahda.
        Rusettiluistelija, ai ei se ammatti ole.
        Em mä tiedä.Taivaanrannanmaalari voi sopia.

• Härkä-71

Itsepintaisuudella olen hankkinut ammatteja enemmänkin....ylioppilas, talouskoulu,elämänkoulu,tekstiiliartenomikoulutus, huonekaluala,taideala...lukuisat kurssit....perhe-elämä.

Härät ovat yleensä monipuolisia yrittäjiä alalla kuin alalla. Olet ehkä ammatinvalinnan alussa, mutta toivon, että löydät ammattisi omasta sydämestäsi, etkä roskalehtien horoskooppipalstoilta. Virta ei ehkä yleensä viekään todellista härkäihmistä mukanaan vaan hän kuopii sorkillaan omalla urallaan ja menestyy.

• Ei sama asia

Aivan liian usein ihmiset kuvittelevat iltapäivälehtien palstoilla olevien "horoskooppien" olevan sama asia kuin luonteesta kertovat horoskoopit jotka pohjautuvat vuoden-aikoihin jolloin olet syntynyt ja moneen asiaan, toki sekin voi kuulostaa hatusta vedetyltä mutta on hyvin paljon todellisuuspohjainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe