it.viikko kertoo tanskalaisen tdc operaattorin nousseen uudesksi dna ostajaksi
tässä linkki uutiseen
http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=paiva&UutisID=70721
denalle uusi ostaja
5
539
Vastaukset
- Taas näitä
Ai taas on uusi ostaja danalla, kukas se viimeksi osti?
Korkeintaan voidaan puhua ostajaehdokkaasta tai jotenkin kiinnostuneesta. Näitä juttujahan riittää. - markkinamies
TDC HALUAA OSTAA DNA:N
Tanskalaisen teleoperaattorin TDC:n toimitusjohtaja Henning Dyremose sanoo
Talouselämän haastattelussa haluavansa ostaa Suomesta matkapuhelinoperaattorin, esimerkiksi Finnetin DNA:n.
Dyremosen mukaan kysymys on hinnasta. TDC on jo vahvasti mukana Suomen telemarkkinoilla ostettuaan Song Networksin aikaisemmin tänä vuonna.- ostan mielelläni
Tämä on tosi juttu, minä ostan huomenna telisoneran,elisan, cubion, saunalahden ja kaikki tytäryhtiöt.
Saatana kun danaa on vaikea ostaa, kun se ei ole pörssissä.
Albert Tcc Vodafon - Et voisi
ostan mielelläni kirjoitti:
Tämä on tosi juttu, minä ostan huomenna telisoneran,elisan, cubion, saunalahden ja kaikki tytäryhtiöt.
Saatana kun danaa on vaikea ostaa, kun se ei ole pörssissä.
Albert Tcc Vodafon" Tämä on tosi juttu, minä ostan huomenna telisoneran, ja kaikki tytäryhtiöt."
Soneraa et edes voisi (eikä kukaan periaatteessa välttämättä voisi) kokonaan ostaa kokonaan (vaikka rahaa olisi), sillä suuri osuus Telian ja Soneran omistuksesta on Ruotsin valtion omistuksessa, joka ei halua tälläkään hetkellä myydä osuuksiaan mihinkään, välttämättä edes rahasta (turha edes alkaa väittämään muuta, sillä vastahan sitä sitäpaitsi painotettiin). - En sittten
Et voisi kirjoitti:
" Tämä on tosi juttu, minä ostan huomenna telisoneran, ja kaikki tytäryhtiöt."
Soneraa et edes voisi (eikä kukaan periaatteessa välttämättä voisi) kokonaan ostaa kokonaan (vaikka rahaa olisi), sillä suuri osuus Telian ja Soneran omistuksesta on Ruotsin valtion omistuksessa, joka ei halua tälläkään hetkellä myydä osuuksiaan mihinkään, välttämättä edes rahasta (turha edes alkaa väittämään muuta, sillä vastahan sitä sitäpaitsi painotettiin).No kun kerran sanoit noin, niin en sitten viitsikkään ostaa teliasoneraa vielä, mutta taidan sitten ostaa elisan, kun ei ole muutakaan tekemistä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096926Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1014600L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473888TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133290Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6301904- 661298
- 91269
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021265Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551263Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481230