Vihneelle:

Leviläinen

Esitän anteeksipyyntöni kaikesta persoonaasi ja toimintaasi liittyvistä ehkä ilkeistä viesteistäni! Mutta olen saavuttanut tarkoitukseni: et enää niin kärkkäästi poista viestejäni. Parannan tapani ja en enää irvistele tai arvostele, mutta sallinet minun kantaaottaa jopa eriävin mielipitein, niin, ettet heti deletoi viestejäni? Kaikella Rakkaudella!

13

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki on anteeksi annettu.
      Siinä oli pari jaksoa, jotka koettelivat hermojani. En ihan tuntenut tätä tehtävää, kun sen vastaanotin.
      Kerran jo päätin luopuakkin, mutta se ei käynyt ihan ilmoitusasiana. Tällä hetkellä en tunne epäviihtyvyyttä. Tuleepahan luettua juttuja tarkemmin.

      Välillä tämä on ihan hauskaakin. Kirjoittajilta toivon kärsivällisyyttä. Sheriffin harkinta on m inulla, inhimillisellä ihmisellä ja aion käyttää sitä vastuullisesti. Kun kirjoittelemmekin vastuullisesti, ei ongelmia synny.
      Rauhaa sinulle leeviläinen.

      • Taito

        Jos "Leviläinen" on Leeviläinen niin muista heidän motiivit. Mielestäni ne on katkeruus ja viha lisäksi tulee vielä kateus joten tarkistele asiota näistä näkökohdista.

        Eipä muuta kun "elämä on laiffii"


      • Leeviläinen
        Taito kirjoitti:

        Jos "Leviläinen" on Leeviläinen niin muista heidän motiivit. Mielestäni ne on katkeruus ja viha lisäksi tulee vielä kateus joten tarkistele asiota näistä näkökohdista.

        Eipä muuta kun "elämä on laiffii"

        Jos "Leviläinen" on Leeviläinen niin muista heidän motiivit. Mielestäni ne on katkeruus ja viha lisäksi tulee vielä kateus joten tarkistele asiota näistä näkökohdista.

        Eipä muuta kun "elämä on laiffii"

        Leviläinen? Levi on tietääkseni tunturi Sirkan kylässä, Sodankylän kunnassa, Kittilästä n. 30 km (?) pohjoiseen? Talviurheilukeskus, jossa mm. on pidetty jopa maailmancupin kilpailu, jonka Tanja Poutiainen voitti. Mutta näistähän sinä et mitään tiedä, tarkastelet (?) asioita vain omista näkökohdistasi! Elämä on laiffii..oletko Matti Nykänen?


      • Leeviläinen kirjoitti:

        Jos "Leviläinen" on Leeviläinen niin muista heidän motiivit. Mielestäni ne on katkeruus ja viha lisäksi tulee vielä kateus joten tarkistele asiota näistä näkökohdista.

        Eipä muuta kun "elämä on laiffii"

        Leviläinen? Levi on tietääkseni tunturi Sirkan kylässä, Sodankylän kunnassa, Kittilästä n. 30 km (?) pohjoiseen? Talviurheilukeskus, jossa mm. on pidetty jopa maailmancupin kilpailu, jonka Tanja Poutiainen voitti. Mutta näistähän sinä et mitään tiedä, tarkastelet (?) asioita vain omista näkökohdistasi! Elämä on laiffii..oletko Matti Nykänen?

        Tuli laskettua huonosti nuo eet.
        Haitanneeko tuo???


      • Taito
        Leeviläinen kirjoitti:

        Jos "Leviläinen" on Leeviläinen niin muista heidän motiivit. Mielestäni ne on katkeruus ja viha lisäksi tulee vielä kateus joten tarkistele asiota näistä näkökohdista.

        Eipä muuta kun "elämä on laiffii"

        Leviläinen? Levi on tietääkseni tunturi Sirkan kylässä, Sodankylän kunnassa, Kittilästä n. 30 km (?) pohjoiseen? Talviurheilukeskus, jossa mm. on pidetty jopa maailmancupin kilpailu, jonka Tanja Poutiainen voitti. Mutta näistähän sinä et mitään tiedä, tarkastelet (?) asioita vain omista näkökohdistasi! Elämä on laiffii..oletko Matti Nykänen?

        Jos katsot tuota ensimmäistä otsikkoa, jonka ilmeisesti kirjoitit, niin huomaat eron, siinä lukee Leviläinen. Siksi nämä lainausmerkit.
        Tämä vaan tiedoksi.
        On muuten muutama kerta tullut käytyä jopa Levillä, ja on ollut hauskaa, kuten nytkin.


      • Leeviläinen
        Taito kirjoitti:

        Jos katsot tuota ensimmäistä otsikkoa, jonka ilmeisesti kirjoitit, niin huomaat eron, siinä lukee Leviläinen. Siksi nämä lainausmerkit.
        Tämä vaan tiedoksi.
        On muuten muutama kerta tullut käytyä jopa Levillä, ja on ollut hauskaa, kuten nytkin.

        "On muuten muutama kerta tullut käytyä jopa Levillä, ja on ollut hauskaa, kuten nytkin."

        Kuinka sinä, harras lestaado voit Levillä hauskaa pitää? Levi on syntisten ja huorintekijöiden pesä, jossa ei hartaan esikoislestadiolaisen tule olla. Ensimmäinen otsikkoni perustuu Lars Levi Laestadiuksen ruåtsinkieliseen etunimeen: Levi! Suomeksi se vääntyy Leevi, mutta leeviläinen terminä taas tarkoittaneepi Ruåtsin Malmbergista lähtöisin olevaan opinsuuntaa, johon minulla ei ole mitään yhteyksiä! Tosin näkyy kaihertavan omavanhurskaan esikoislestadiolaisen nimimerikin "Taito":n mieltä?


      • Leeviläinen
        vihne kirjoitti:

        Tuli laskettua huonosti nuo eet.
        Haitanneeko tuo???

        "Tuli laskettua huonosti nuo eet.
        Haitanneeko tuo???"

        Minua ei haitanne, jos ei sinuakaan? E-kirjaimiahan maailmassa saapi viljellä pilvin pimein?
        Terveisin: Levi


      • Taito
        Leeviläinen kirjoitti:

        "On muuten muutama kerta tullut käytyä jopa Levillä, ja on ollut hauskaa, kuten nytkin."

        Kuinka sinä, harras lestaado voit Levillä hauskaa pitää? Levi on syntisten ja huorintekijöiden pesä, jossa ei hartaan esikoislestadiolaisen tule olla. Ensimmäinen otsikkoni perustuu Lars Levi Laestadiuksen ruåtsinkieliseen etunimeen: Levi! Suomeksi se vääntyy Leevi, mutta leeviläinen terminä taas tarkoittaneepi Ruåtsin Malmbergista lähtöisin olevaan opinsuuntaa, johon minulla ei ole mitään yhteyksiä! Tosin näkyy kaihertavan omavanhurskaan esikoislestadiolaisen nimimerikin "Taito":n mieltä?

        Oikea uskova on käsittänyt uskon vapauden ja ilon jopa Levilläkin.
        Sinä kurja Leeviläinen olet täynnä katkeruutta, vihaa ja kateutta, etkä tiedä ilosta etkä hauskuudesta mitään. Hauskaa minulla on nytkin kun tiedän, että olet vihasta punainen ja kateudesta vihreä. Olet niin sokea kiukustasi, ettet huomaa edes omia virheitäsi ja nauran nytkin kun ajattelen sinua.

        Muistutan rakkaudessa vielä:
        Teologiassa ja antropologiassa ensimmäinen prinsiippi on tuntea itsensä. Toinen on tuntea Kristus.
        Hauskaa ja iloista jatkoa Leeviläisellekin.


      • oudot
        Taito kirjoitti:

        Oikea uskova on käsittänyt uskon vapauden ja ilon jopa Levilläkin.
        Sinä kurja Leeviläinen olet täynnä katkeruutta, vihaa ja kateutta, etkä tiedä ilosta etkä hauskuudesta mitään. Hauskaa minulla on nytkin kun tiedän, että olet vihasta punainen ja kateudesta vihreä. Olet niin sokea kiukustasi, ettet huomaa edes omia virheitäsi ja nauran nytkin kun ajattelen sinua.

        Muistutan rakkaudessa vielä:
        Teologiassa ja antropologiassa ensimmäinen prinsiippi on tuntea itsensä. Toinen on tuntea Kristus.
        Hauskaa ja iloista jatkoa Leeviläisellekin.

        ilonaiheet Taitolla. Ei ainakaan Kristuksen mielen mukaiset. Oikein nauttii, kun olettaa Leeviläisen puhisevan kiukkua ja katkeruutta. Jos näin sivullisena pitäis arvioida, kummallako on enämpi Kristuksen mieltä tai onko sitä ollenkaan, niin pahalta näyttäisi. Onneksi arvioiminen ei ole minun tehtäväni. Mutta ihmettely kuitenkin sallittaneen.


      • Taito
        oudot kirjoitti:

        ilonaiheet Taitolla. Ei ainakaan Kristuksen mielen mukaiset. Oikein nauttii, kun olettaa Leeviläisen puhisevan kiukkua ja katkeruutta. Jos näin sivullisena pitäis arvioida, kummallako on enämpi Kristuksen mieltä tai onko sitä ollenkaan, niin pahalta näyttäisi. Onneksi arvioiminen ei ole minun tehtäväni. Mutta ihmettely kuitenkin sallittaneen.

        Pointtisi on kyllä hyvä, mutta muista ihmisyys.
        Totuus tekee joskus kipeää, kun se osuu kohdalle.


      • Taito.
        Leeviläinen kirjoitti:

        "On muuten muutama kerta tullut käytyä jopa Levillä, ja on ollut hauskaa, kuten nytkin."

        Kuinka sinä, harras lestaado voit Levillä hauskaa pitää? Levi on syntisten ja huorintekijöiden pesä, jossa ei hartaan esikoislestadiolaisen tule olla. Ensimmäinen otsikkoni perustuu Lars Levi Laestadiuksen ruåtsinkieliseen etunimeen: Levi! Suomeksi se vääntyy Leevi, mutta leeviläinen terminä taas tarkoittaneepi Ruåtsin Malmbergista lähtöisin olevaan opinsuuntaa, johon minulla ei ole mitään yhteyksiä! Tosin näkyy kaihertavan omavanhurskaan esikoislestadiolaisen nimimerikin "Taito":n mieltä?

        Levi on syntisten huorintekijöiden pesä! Oletkohan ajatellut asian ihan loppuun asti vai kykenetkö?. Asun Helsingissä ja tämä meidän Helsinki on sitten niin pyhä kaupunki. Täällä ei ole mitään "huoritekijöiden pesää eikä muutakaan uskovalle sopimatonta." Täällä sitä on jos missä, jos vain haluaa, mutta oikea uskova voi iloiten mennä niiden ohi Kristuksen avulla. Ilmeisesti sinulla on putkiaivot, etkä nää kuin eteesi ja kaikki muu jää huomioimatta.

        Levillä voi uskova vapaasti lasketella, luistella ja lauleskella ja olla iloinen ja vapaa.

        En näe raamatun valossa Levissä mitään pahaa. Syntiä tietääkseni tekevät ihmiset, EI KAI paikat sentään.


      • Leeviläinen
        Taito. kirjoitti:

        Levi on syntisten huorintekijöiden pesä! Oletkohan ajatellut asian ihan loppuun asti vai kykenetkö?. Asun Helsingissä ja tämä meidän Helsinki on sitten niin pyhä kaupunki. Täällä ei ole mitään "huoritekijöiden pesää eikä muutakaan uskovalle sopimatonta." Täällä sitä on jos missä, jos vain haluaa, mutta oikea uskova voi iloiten mennä niiden ohi Kristuksen avulla. Ilmeisesti sinulla on putkiaivot, etkä nää kuin eteesi ja kaikki muu jää huomioimatta.

        Levillä voi uskova vapaasti lasketella, luistella ja lauleskella ja olla iloinen ja vapaa.

        En näe raamatun valossa Levissä mitään pahaa. Syntiä tietääkseni tekevät ihmiset, EI KAI paikat sentään.

        Taito-poika se riemastelee:

        "Leeviläisen logiikka!
        Kirjoittanut: Taito. 1.11.2005 klo 18.14
        Levi on syntisten huorintekijöiden pesä! Oletkohan ajatellut asian ihan loppuun asti vai kykenetkö?. Asun Helsingissä ja tämä meidän Helsinki on sitten niin pyhä kaupunki. Täällä ei ole mitään "huoritekijöiden pesää eikä muutakaan uskovalle sopimatonta." Täällä sitä on jos missä, jos vain haluaa, mutta oikea uskova voi iloiten mennä niiden ohi Kristuksen avulla. Ilmeisesti sinulla on putkiaivot, etkä nää kuin eteesi ja kaikki muu jää huomioimatta.

        Levillä voi uskova vapaasti lasketella, luistella ja lauleskella ja olla iloinen ja vapaa.

        En näe raamatun valossa Levissä mitään pahaa. Syntiä tietääkseni tekevät ihmiset, EI KAI paikat sentään."

        Kunhan vain jaksat Taito, parannusta tehdä sunnuntaisin, niin mikä on silloin Levillä rillutellessa viikolla?


      • Taito
        Leeviläinen kirjoitti:

        Taito-poika se riemastelee:

        "Leeviläisen logiikka!
        Kirjoittanut: Taito. 1.11.2005 klo 18.14
        Levi on syntisten huorintekijöiden pesä! Oletkohan ajatellut asian ihan loppuun asti vai kykenetkö?. Asun Helsingissä ja tämä meidän Helsinki on sitten niin pyhä kaupunki. Täällä ei ole mitään "huoritekijöiden pesää eikä muutakaan uskovalle sopimatonta." Täällä sitä on jos missä, jos vain haluaa, mutta oikea uskova voi iloiten mennä niiden ohi Kristuksen avulla. Ilmeisesti sinulla on putkiaivot, etkä nää kuin eteesi ja kaikki muu jää huomioimatta.

        Levillä voi uskova vapaasti lasketella, luistella ja lauleskella ja olla iloinen ja vapaa.

        En näe raamatun valossa Levissä mitään pahaa. Syntiä tietääkseni tekevät ihmiset, EI KAI paikat sentään."

        Kunhan vain jaksat Taito, parannusta tehdä sunnuntaisin, niin mikä on silloin Levillä rillutellessa viikolla?

        Logiikasi on pettämätön!

        Olet todellinen putkiaivo!

        Ja ettei pantasi hellitäisi, niin lähdenpä juuri Saariselälle.

        Olet oikea ilonlähde. En voi olla nauramatta, kun ajattelen sinua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe