"Huomautus: Peli pitää sisällään kopioinninestojärjestelmän, joka saattaa aiheuttaa ongelmia joissakin CD-RW-, DVD-ROM- ja DVD-RW-asemissa."
Pelin takakannessa lukee tuo teksti. Pystyykö tuon kopioinninestojärjestelmän kiertämään tai poistamaan. Uskoisin, että juuri tuon takia peli ei toimi koneessani.
Kaikki muut PCDVD-pelit ja DVD-elokuvat toimivat, mutta ei NHL06, jossa tämä ko. järjestelmä on.
Veljeni koneessa peli toimii kuin unelma.
NHL06: Kopioinninestojärjestelmä.
5
372
Vastaukset
- Separi
Tuliko nyt varmasti viesti tarpeeksi monelle palstalle?
- ilmiö**
joka esiintyy myös joissain musiikki CD:issäkin. Siis kaupasta ostettu aito tuote teki tenän mun kahdessa koneessa, kolmannessa ei. Ei oluut edes kyse mistään kopioinnista.
- pura kauppa...
Jos musiikki CD:ssä ei ole _selkeästi_ kerrottu että se ei välttämättä toimi kaikissa CD-standardin mukaisissa laitteissa on kyseessä viallinen tuote ja kauppias on velvollinen purkamaan kaupan sekä palauttamaan rahat! Ja kauppiaan on tuossa tapauksessa turha vedota siihen että tuote on avattu, eihän asiakas voi todeta tuotteen viallisuutta avaamatta pakkausta ja kokeilematta tuotetta.
- boitsuuh
pura kauppa... kirjoitti:
Jos musiikki CD:ssä ei ole _selkeästi_ kerrottu että se ei välttämättä toimi kaikissa CD-standardin mukaisissa laitteissa on kyseessä viallinen tuote ja kauppias on velvollinen purkamaan kaupan sekä palauttamaan rahat! Ja kauppiaan on tuossa tapauksessa turha vedota siihen että tuote on avattu, eihän asiakas voi todeta tuotteen viallisuutta avaamatta pakkausta ja kokeilematta tuotetta.
Kyseessä ei ole cd, vaan PC DVD alustainen peli.
Lukee pelikotelon takakannessa, että joillakin asemilla saattaa esiintyä ongelmia. Eli kaupassa voi lukea sen huomatuksen ennen kuin on tehnyt kaupat. Mutta mistä minä olisin voinut tietää että ei juuri minun asemassani toimi, kun ei siinä lukenut erikseen niiden asemien nimiä enkä tiedä minun asemani nimeä. - pitäisi olla....
boitsuuh kirjoitti:
Kyseessä ei ole cd, vaan PC DVD alustainen peli.
Lukee pelikotelon takakannessa, että joillakin asemilla saattaa esiintyä ongelmia. Eli kaupassa voi lukea sen huomatuksen ennen kuin on tehnyt kaupat. Mutta mistä minä olisin voinut tietää että ei juuri minun asemassani toimi, kun ei siinä lukenut erikseen niiden asemien nimiä enkä tiedä minun asemani nimeä.Myös tuossa tapauksessa pitäisi mielestäni olla palautusoikeus koska kuluttaja ei voi tietää toimiiko k.o. levy juuri omassa laitteessa.
Tuossa edellä mainitsin CD levyn koska lähinnä niissä on ollu ongelmia mutta sama koskee myös DVD levyjä, tuo että mahdollisista ongelmista varoitetaan tuotteessa tekee tosin asiasta vähän epävarmemman mutta toisaalta palautusoikeuden pitäisi päteä myös noissa koska asiakas ei voi tietää kuuluuko hänen laitteensa noihin joissa tuote ei toimi (ellei sitten näkyvillä ole kattavaa listaa missä toimii ja missä ei, jonka toteutus on käytännössä lähes mahdotonta). Varmuus tuohon saatanee vasta kun joku kiista menee oikeuteen asti ja saadaan ennakkopäätös, niiden levyjen osalta joissa ei ole mainintaa mahdollisesta toimimattomuudesta eikä siitä myynnin yhteydessä erikseen selkeästi kerrota on oikeuden ennakkopäätös olemassa eli kaupanpurkuoikeus on niiden osalta kiistaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847