Olen harkinnut tällaisen "bomber" tyylisen kypärän ostamista, eli sellainen musta jossa on kapea visiiri. Kertokaa kokeneemmat olisiko tämmönen kypärä hyvä.
http://www.bomber.fi/shop/products.php
Bomber tyyliset kypärät
20
22367
Vastaukset
- pompperi
- net
Ovatko nuo kaikki kypärät CE-tyyppihyväksyttyjä ?
- pompperi
net kirjoitti:
en tiedä...siks just haluan tietoa että onko ne hyviä käyttää ja ovatko turvallisia.
- kysyisit
pompperi kirjoitti:
en tiedä...siks just haluan tietoa että onko ne hyviä käyttää ja ovatko turvallisia.
Myyjä tietänee tavaransa laadun ?
- yhdellä
net kirjoitti:
Mallilla olla EU-tyypitys, muilla vain jenkkisellainen.
- joo
Onhan se bandit kypärä vähän kuin postiluukusta kurkkisi mutta mä ajankin hyvällä kelillä avopotalla ja kokemusta muista umpikypäristä ei juurikaan ole.Mustalla visiirillä ajo yöllä vesisateessa tuo mukavaa jännitystä elämään!Mun mielestä ihan ok,kevyt ja ennenkaikkea helvetin tyylikäs.Tyylihän on köyhän perusoikeus.
- niistä
CE-merkinnöistäkään ennen välittää, kun sattuu jotain ja vakuutusyhtiön mies sitä alkaa etsiä.
Eikä löydä, toteaa vain, että ei me korvatakaan pääsi paikkausta, kun potta on hyväksymätön.
Voisiko noin käydä tositilanteessa ? Onko vakuutusalan miehiä surffailemassa ?
- pompperi
Jos menen myyjältä kysymään että millanen se kypärä on niin totta kai se kehuu sen hyväksi. Haluaisin tältä palstalta kokemusperäisiä kommentteja tai muuten vain paremmin tietäviltä että olisiko se hyvä ostos vai kannattaako ostaa jonkun muun merkkinen/mallinen. On se kuitenkin 300 euron kypärä että ei ihan tietämättä kannata ostaa...
- Dumbberi
Ihan oikeessa ei tod viittis laittaa ainokaisiaan (siis rahuleita) pottaan joka on vain ja ainoostaan tyylikäs (joka on tosin järjetön plussa). Eli on kiva olla tyylikäs ja köyhä tai vähemmän tyylikäs, käytännöllinen niin ja silti köyhä. Perskules.
- pompperi
Dumbberi kirjoitti:
Ihan oikeessa ei tod viittis laittaa ainokaisiaan (siis rahuleita) pottaan joka on vain ja ainoostaan tyylikäs (joka on tosin järjetön plussa). Eli on kiva olla tyylikäs ja köyhä tai vähemmän tyylikäs, käytännöllinen niin ja silti köyhä. Perskules.
Eikö kukaan voisi vastata alkuperäiseen kysymykseen??!!
- Tonde
noista kyselet ja kinuat vastauksia(kun kerran kukaan ei tunnu tietävän..onnaiskohan Bomber foorumissa pikkasen paremmin?). Painelet kauppoihin kokeileen ja mallaan pottia kaaliin. Tähän aikaan vuodesta saattaa onnistua ja löytää "helmen" kaiken sen paskan joukosta millä köyhiä kuluttajia yritetään muiluttaa. Allekirjoittaneella kävi kohtalainen tuuri löytäessään vimosen kappaleen Arai merkkistä pottaa (on kuin päähän valettu) motoristeille tarkoitetusta liikkeestä hiton halvalla. 595 oli lähöt ja 180 velotti. Ei kirpase niin pahasti ku 295 bomber potta jos ei istukkaan kaalin päälle hyvin. En halua olla törkeä tekstini kautta joten älä loukkaannu vaan matkaa alan liikkeisiin sovitteleen ja peilaan.
- jakez750
eipä noi banditit laadultaan kummoisia ole, itsellä käytössä tälläinen ja toimii hyvin (tulppien kanssa) yli 200km/h nopeuksissakin: http://motovelhot.fi/shop/catalog/product_info.php?cPath=96&products_id=203
- bandiitin omistaja
Mulla on ollu nyt kohta 3 kesää käytössä banditin potta, ja olen ollut tyytyväinen. Matka-ajoa en paljoakaan tee, joten sen puolesta en voi kertoa kokemuksia, mutta ns. kaupunkipyöritykseen kyseinen potta sopii vallan mainiosti. Matka-ajoon varmaankin tulppien kanssa. Suhinoita tai vapinoita ei liiemmin ole esiintynyt kovemmassakaan vauhdeissa. Miinuksena sanoisin että kypärän alareunan tiiviste on ilkeän terävä laitettaessa kypärää päähän, tuntuu väliin että korva lähtee irti jos ei ole kypärämyssyä välissä. Tumma visiiri on mulle riittänyt, mutta illalla liian tumma kuten varmasti muidenkin merkkien tummat visoorit. Käy kokeilemassa jossain kyseistä kypärää, niin voit tehdä omat johtopäätökset. Mutta minun kohdalla ei ole ollut hukkaostos joten suosittelen =)
- Jesseykkönen
Linkkisi johdattaa enempi tekstiilipuolelle, kypärä on varmasti hyvä, ja pihalla olet jos bombers-sivuilta etsit kypärää ja kyselet sitten soomi24:llä...
- benny hill
http://www.bomber.fi/shop/products.php?p=3e5c51 tuotako tarkoitit? Riippuu vartalosta.
- pompperi
Katsokaa viesti jonka otsikko on "korjaus" sieltä löytyy oikea linkki.
- pompperi
Vielä yks kysymys. Huurtuuko visiiri miten helposti?
- jepajepa
ku en tierä
- Mika__
Eikö tämä kävisi:
http://mi.oakley.com/site/media/cache/421fda1573920.jpg_0_0_0.jpg - Rampo
http://www.jepjep.fi/frame.htm
tuolta löytyy samaisiä tuotteita ja halvemmalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893