tai siltikin, ilman vastarakkautta niin, että todellakin sydän on revetä. Säikähdä vielä lisää, ei se minua haittaa, kuten ei sekään, että torjuit minut viitsimättä edes tutustua.
rakastan
16
2524
Vastaukset
- ....................
jollet edes täysin tunne minua...en mä usko että sä enää ajattelet musta niin miten joskus. mun mielestä sä vaikutat monesti aika töykeältä...
- ei ap kirjoittaja
en mä rakastunu oo, ihastunu vaan;)
Voin vaikuttaa joskus töykeeltä, koska yritän pitää välimatkaa, et tää tunne joskus helpottas..huoh! - kaiffari-x
Ihan totta! Tiedän, että voin olla aika töykeä.
Se johtuu siitä, että lähelläsi korvieni välissä
tapahtuu sellaista hyytelöitymistä :O Aargh!!
En todella voi sille mitään, anteeksi!
Oletko huomannut, että käyttäydyn muita kohtaan
yhtä ajattelemattomasti? En mielestäni :/
Totta on, että sä olet älyttömän ihana. Aina niin
viehättävä. Haluaisin todella tuntea sinut paremmin.. - taas hyvältä
kaiffari-x kirjoitti:
Ihan totta! Tiedän, että voin olla aika töykeä.
Se johtuu siitä, että lähelläsi korvieni välissä
tapahtuu sellaista hyytelöitymistä :O Aargh!!
En todella voi sille mitään, anteeksi!
Oletko huomannut, että käyttäydyn muita kohtaan
yhtä ajattelemattomasti? En mielestäni :/
Totta on, että sä olet älyttömän ihana. Aina niin
viehättävä. Haluaisin todella tuntea sinut paremmin..mulla taitaa olla tänään pirteä päivä menossa.
Mutta sinä olet aina pahalla päällä välillä vois vähän relata?! Hyytelöidy rauhassa!
Jatka lisää tää ei vielä riitä! Lisää ylistäviä sanoja niitä ei sinulta kovin helposti heru. - jokunen
taas hyvältä kirjoitti:
mulla taitaa olla tänään pirteä päivä menossa.
Mutta sinä olet aina pahalla päällä välillä vois vähän relata?! Hyytelöidy rauhassa!
Jatka lisää tää ei vielä riitä! Lisää ylistäviä sanoja niitä ei sinulta kovin helposti heru.aika tutulle
- kaiffari-x
jokunen kirjoitti:
aika tutulle
Oot siis samassa tilanteessa, vai? Oisko jopa niin,
että olisi sama tapaus kyseessä? En usko... Sellaisen
osuman todennäköisyys taitaisi olla likelle lottovoiton
todennäköisyyksiä tms. ;)
Nooh, toivossa on hyvä elää... Nyt siis tiedät, mitä
ajattelen susta :P
- touhua
No tee asialle jotain? Mistä vastapuoli ees tietää että oletko sinkku. Epätietoisuus se on mikä yleensä kumpaakin kalvaa, eikös? No ainahan tämän voi korjata tekemällä asiat selväksi.
- säikähdin vaan
en voi uskoa et mun unelmat kävis toteen.
- jostain..
.. meille molemmille uskoa ja rohkeutta lisää, niin tässä olis aineksia vaikka mihin. Ei enää kaiken välissä, rajamailla..
- mulle ehdotteleen?
jostain.. kirjoitti:
.. meille molemmille uskoa ja rohkeutta lisää, niin tässä olis aineksia vaikka mihin. Ei enää kaiken välissä, rajamailla..
Mut entäs ne muut?
- jostain..
mulle ehdotteleen? kirjoitti:
Mut entäs ne muut?
En ehdottele sulle mitään. En myöskään ole ketjun aloittaja.
Sweet dreams.. :)
- kuhan puliset
sä mitään tarkota.
- mulla
on sellanen hyvä tunne kun luen sun tekstejäsi..
En todellakaan tunne sua, mutta jotenkin tiedän kuitenkin..ja haluun olla tosissani jos alan tutustumaan..ei ole ollut sopivaa hetkeä..- herra_äks
Tuo ois kiva kuulla sun kertomana, mutta eihän se
sopisi tähän millään. Eihän kaikkea voi "tuntemattomille"
kertoa. Voisi kenties vaikuttaa jutun kulkuun
negatiivisesti, tiedä sitten... :/
Sun tekstejäsi voi myös lukea hymyssä suin!
Olet todella oma itsesi... aina sama tyyli ;D
Viesti johon vastasin, sopisi hyvin sinun kirjoittamaksi - missä sitten
herra_äks kirjoitti:
Viesti johon vastasin, sopisi hyvin sinun kirjoittamaksihymyillen mun tekstejä luet? Tai mistä?
- eihän
herra_äks kirjoitti:
Viesti johon vastasin, sopisi hyvin sinun kirjoittamaksisitä turhaan kannata muuttamaan mennä, kun on hyväksi koettu, ja olen se minä ;)
Usko mua mä tykkään susta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754