Luonnon kasvot alakuloiset,
hämärän viitta yllä.
Kylmä käsiään ojentaa,
taittaa ,iloks loisteneen ,liijan.
Riisuttuna ,alastomana,
sydän vaeltaa ,paleltaa.
Sydän rinnasa kysyy?
Eikö oo sitä ,yhtä ihmistä?
Eikö tiemme kohtaa?
Vielä kuuntelen sydämen ääntä.
Ihme,rakkauden tuli ,se ikuinen tuli.
Sinua rakas ,koko sydämellä halaa.
Alakuloiset kasvot
6
261
Vastaukset
- Helmikankare
sielu kipeä kaipaa
ulospääsyä tummuudesta
syliä johon upota
silmiä joihin hukkua.
Liisa pieni!
Täälä taas haikailen. Illan jatkoa Sinulle.- TöllinLiisa
Niin,kipeä ja suuri on tuo,koko sydämen täyttävä.
Elämän laiva ,kuin satamassa?Odottaa,koska se päivä ,et saa ulapalle,syville vesille suunnata?Suuntana ,sinne ,missä taivas ja vesi suutelee toisiaan,sinne. - Helmikankare
TöllinLiisa kirjoitti:
Niin,kipeä ja suuri on tuo,koko sydämen täyttävä.
Elämän laiva ,kuin satamassa?Odottaa,koska se päivä ,et saa ulapalle,syville vesille suunnata?Suuntana ,sinne ,missä taivas ja vesi suutelee toisiaan,sinne.Ihana ilmaisu. Minä haluan olla se vesi, se on minun elementtini. Taivas, unelmien turkoosi, olkoon hän jota suutelen.
Tää on muutan aika hauskasta. Käytän harvoin alkohlia ja silloinkin harkiten. Nyt olen juonut kaksi siideriä ja joudun oikeesti skarppamaan että somet osuu oikeille nappuloille.
Suuren halin lähetän Sinulle Ystävä Kallis. :) - Helmikankare
Helmikankare kirjoitti:
Ihana ilmaisu. Minä haluan olla se vesi, se on minun elementtini. Taivas, unelmien turkoosi, olkoon hän jota suutelen.
Tää on muutan aika hauskasta. Käytän harvoin alkohlia ja silloinkin harkiten. Nyt olen juonut kaksi siideriä ja joudun oikeesti skarppamaan että somet osuu oikeille nappuloille.
Suuren halin lähetän Sinulle Ystävä Kallis. :)kuinka yritin niin silti livahti kirjoitusvirhe.
Mutta sattuuhan sitä paremmissa piireissäkin ja minulle aina. Yhtään virheetöntä viestiä en kai ole laittanut. Mutta kuka meistä olisi täydellinen.
En ainakaan minä, runoihin hörähtänyt vai oliko se höyrähtänyt. :) :) :) - TöllinLiisa
Helmikankare kirjoitti:
Ihana ilmaisu. Minä haluan olla se vesi, se on minun elementtini. Taivas, unelmien turkoosi, olkoon hän jota suutelen.
Suuren halin lähetän Sinulle Ystävä Kallis. :)Minäki oon rakastunnu noihin luonnon ihmeisiin,veteeen,josta on tullu minulle syli.Taivas,niin sininen,sitä uidessa ihailen,sellään ,kun vesipatjalla kellun. Suuteleminen jotaki suurta,herkkää,salaperäistä?
- TöllinLiisa
Helmikankare kirjoitti:
kuinka yritin niin silti livahti kirjoitusvirhe.
Mutta sattuuhan sitä paremmissa piireissäkin ja minulle aina. Yhtään virheetöntä viestiä en kai ole laittanut. Mutta kuka meistä olisi täydellinen.
En ainakaan minä, runoihin hörähtänyt vai oliko se höyrähtänyt. :) :) :)Eikös ookki ihanaa,et osaamme jopa kirjoituksillamme,luoda ,uniikin? Se ,virhe ,voi siitä tehä sen ainutkertaisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057