Heippa Vesimiehet!

Kaksonen

Minkälainen on tyypillinen Vesimies?
Mun elämässä on paljon läheisiä Vesimiehiä, jotka ovat kaikki luonteeltaan ihan erilaisia, siis aivan eri planeetalta. Minkälainen on siis tyypillinen Vesimies?

8

2635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VattuMan

Herkkä,hellä,uskollinen,luotettava seisoo sanojensa takana.

• mummo

Olen samaa mieltä kanssasi vesimiehen luonteesta
        5-vuotta seurustellut rapumummo

• ei massaihminen

Itsehän sen jo osuvasti sanoit..eri planeetalta, ei ole tyypillistä vesimiestä !!

• en tiedä

Itse olen positiivinen ja suorapuheinen,sanon asiat kiertelemättä.Yritän olla oikeudenmukainen ja toivon toisiltakin sitä.Vesimiehet ovat taiteellisia (itse piirtelen ja kirjoittelen) herkkä ja hellä,niinkuin aikasemmin mainittiin.Myös kaipaan "omaa" rauhaa,vaikka useimmiten on kova tarve tehdä jotain hauskaa....Vesimies tarvii vierelleen sellaisen ihmisen,joka jaksaa roikkua perässä,kun niitä "tarpeita"toteutetaan.Elokuvia,tanssia,matkustamista.....Se on menoa välillä...Sanotaan,että kaksonen on vesimiehelle paras mahdollinen "merkki".Enpä tunne ketään kaksosta itse.

• Kaksonen

pitää paikkansa tuo, että Kaksonen ja Vesimies ovat toisilleen parhaat merkit. Ainakin mulle Vesimiehiä jostain syystä ilmestyy elämään ja tuun niitten kanssa hyvin toimeen. Ne on vaan kaikki luonteeltaa NIIIN erilaisia...

• Vapautta

Positiiviseksi on minuakin kehuttu ja suorapuheinen tiedän olevani (välillä liiankin). Minulle on sanottu, että osaan sanoa asiat suoraan, suututtamatta toista... Enpä tiedä.

Oikeuden mukaisuus on myös osuva vesimiehiin. Ja kuvaava on myös liikennekäyttäytyminen =) Toisten haukkuessa muita kuskeja, vesimies saattaa kommentoida, ettei heidän omassakaan ajotavassa ole kehumista.

Taiteellisuuskin osuu minuun; piirtäminen/maalaaminen on erittäin lähellä sydäntä.

Jos tyypillistä vesimiestä etsii se voisi olla Big Brotherista lähtenyt Kathy. Kun jotakin päättää, sen useasti myös pitää... Tempauksia keksivä ja massasta erottuva.

Kovaksi ja kylmäksi ovat jotkut minua sanoneet, mutta se johtuu siitä, etten jaksa itkeä entisen kumppanin perään kauaa. Ei siksi etten olisi välittänyt, vaan siksi ettei se hyödytä mitään... Herkkyys ei tule esiin heti, mutta kyllä se siellä on.

Vapautta rakastava (ei tarkoita pettämistä). Ystävinä voi sekä miehiä että naisia (huom! vaan ystävinä).

Kuvaava lause voisi olla: Nainen/mies, joka kulkee omia polkujaan.

Kiinnostun miehistä, joilla on aivotoimintaa. Ystävyys edeltää rakkautta vesimiehen kohdalla. Huom! kaikki ystävät eivät tosiaan saa vesimiehen sydäntä sykkimään, ainoastaan harvat ja valitut =). Sänkyyn yrittävät jäävät lehdelle roikkumaan.

• Santtu35
        Vapautta kirjoitti:

Positiiviseksi on minuakin kehuttu ja suorapuheinen tiedän olevani (välillä liiankin). Minulle on sanottu, että osaan sanoa asiat suoraan, suututtamatta toista... Enpä tiedä.

Oikeuden mukaisuus on myös osuva vesimiehiin. Ja kuvaava on myös liikennekäyttäytyminen =) Toisten haukkuessa muita kuskeja, vesimies saattaa kommentoida, ettei heidän omassakaan ajotavassa ole kehumista.

Taiteellisuuskin osuu minuun; piirtäminen/maalaaminen on erittäin lähellä sydäntä.

Jos tyypillistä vesimiestä etsii se voisi olla Big Brotherista lähtenyt Kathy. Kun jotakin päättää, sen useasti myös pitää... Tempauksia keksivä ja massasta erottuva.

Kovaksi ja kylmäksi ovat jotkut minua sanoneet, mutta se johtuu siitä, etten jaksa itkeä entisen kumppanin perään kauaa. Ei siksi etten olisi välittänyt, vaan siksi ettei se hyödytä mitään... Herkkyys ei tule esiin heti, mutta kyllä se siellä on.

Vapautta rakastava (ei tarkoita pettämistä). Ystävinä voi sekä miehiä että naisia (huom! vaan ystävinä).

Kuvaava lause voisi olla: Nainen/mies, joka kulkee omia polkujaan.

Kiinnostun miehistä, joilla on aivotoimintaa. Ystävyys edeltää rakkautta vesimiehen kohdalla. Huom! kaikki ystävät eivät tosiaan saa vesimiehen sydäntä sykkimään, ainoastaan harvat ja valitut =). Sänkyyn yrittävät jäävät lehdelle roikkumaan.

No huh huh enpä tiedä tosta mut ite oon vesimies nais puoleinen hlö. Mut kyll yhdyn tohon et osaa olla erittäin piru jos haluu ja vittumaine

• sikura1
        Santtu35 kirjoitti:

No huh huh enpä tiedä tosta mut ite oon vesimies nais puoleinen hlö. Mut kyll yhdyn tohon et osaa olla erittäin piru jos haluu ja vittumaine

Vesimiehet luotettavia ja kunnianhimoisia. Erittäin vahva merkki. Menestyy, jos haluaa. Osaa tunneälyä käyttää seurustelussa ja työhommissa.

Ahdistuu mustasukkaisuudesta ja liiasta kontrollista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe